Hvad giver man en pige der fylder 6 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

Valle81

TbCp skriver:

Det må jeg lige kigge efter.... tror ikke hun så meget er til Lego... men det er min egen datter Så tror lige jeg skal se hvad det er for noget.

Asta fik den lille kasse og fandt lige et billede af den og en hjemmeside link:0)

Det passer sammen med alt Lego, men dette er jo i total tøse farver:0)

http://www.eurotoys.dk/site/Lego.asp?site=34&v3=Klodser&gclid=CK-TsZKlxKACFcsrDgodUl3uaw

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

3rollinger

TbCp skriver:

Den der Hello Kitty, den lyder som noget for hende, ved du hvor man kan få fat i sådan en?

Jeg maa indroemme at det ved jeg ikke. Vi bor jo i Spanien og det er koebt hernede, men Hello Kitty er jo rimelig international saa jeg taenker at man maa kunne faa det derhjemme et sted ogsaa.

Anmeld

19. marts 2010

lotte32

Jeg vil også sige noget med hello kitty, har selv en datter på 6 år, og det er det HELT STORE HIT lige nu...   min datter fik i julegave med Hello Kitty: sengetøj, bikini, kjoler, trøjer, bukser, strømper, undertøj, bamse, vaskeklud, håndklæde, brilleetui og hårspænder/elatikker...

håber du finder den helt rigtige gave, og at det bliver en hyggelig fødselsdag 

Anmeld

19. marts 2010

TbCp

1000 tak for jeres ideer... det lyder til jeg skal ud og finde noget med Hello Kitty

Anmeld

19. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Littlest Petshop! Stadig et hit hos min datter på 8.

Anmeld

19. marts 2010

DK

Hvis du skal have tøj, så er det nok nemmest at finde hallo kitty tøj i H&M. Hvis det var til min datter ville hun blive mest glad for hårbånd/spænder/bælter/sokker/tasker/klip klappere eller lignende tilbehør med Hallo Kitty frem for tøj. Det er fordi jeg næsten aldrig ikke køber den slags "unødvendigt lir" til hende.

Min datter på 6 år er rigtig rigtig glad for hendes prinsessespil fra Disney med et magisk spejl der kan udpege prinser. Det fåes i BR.

Ellers er hun også glad for Belleville men det er bare lidt dyrt... 

Min søster havde til Kirstines fødselsdag købt en stor æske med låg og fyldt den med glimmertusser, limstifter, farveblyanter, blayntspidser, kuglepenne, blyanter, linealer med figurer, stempler,  sjove sakse og masser af papir og karton i farver og glanspapir og den slags. Min datter har brugt MANGE timer med æsken og fremtryllet alt muligt fint. Jeg synes det var en SUPER god ide som jeg selv vil kopiere fremover. Det er både en personlig gave der er lagt en tanke bag og lærerigt for børnene.

Rigtig god shopping-tur!

Anmeld

19. marts 2010

TbCp

DK skriver:

Hvis du skal have tøj, så er det nok nemmest at finde hallo kitty tøj i H&M. Hvis det var til min datter ville hun blive mest glad for hårbånd/spænder/bælter/sokker/tasker/klip klappere eller lignende tilbehør med Hallo Kitty frem for tøj. Det er fordi jeg næsten aldrig ikke køber den slags "unødvendigt lir" til hende.

Min datter på 6 år er rigtig rigtig glad for hendes prinsessespil fra Disney med et magisk spejl der kan udpege prinser. Det fåes i BR.

Ellers er hun også glad for Belleville men det er bare lidt dyrt... 

Min søster havde til Kirstines fødselsdag købt en stor æske med låg og fyldt den med glimmertusser, limstifter, farveblyanter, blayntspidser, kuglepenne, blyanter, linealer med figurer, stempler,  sjove sakse og masser af papir og karton i farver og glanspapir og den slags. Min datter har brugt MANGE timer med æsken og fremtryllet alt muligt fint. Jeg synes det var en SUPER god ide som jeg selv vil kopiere fremover. Det er både en personlig gave der er lagt en tanke bag og lærerigt for børnene.

Rigtig god shopping-tur!

Jeg tror lige jeg skal prøve at kigge efter det prinsessespil.

Sådan en kasse med div. har vi tænkt os at lave til vores datters næste fødselsdag, synes det er en super ide.... og vi har en enkelt pige i familien som jeg også tror skal have sådan en til næste fødselsdag, hun ville blive overlykkelig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.