Fuldstændig mangel på energi!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

Kloster

Hej.

Er bare ved at gå ud af mit gode skind lige for tiden. Kan simpelthen ikke finde energi til noget som helst. Især om aftenen er jeg ramt. Falder i søvn på sofaen inden de største drenge er kommet i seng! Sååå lavt og træls, men kan bare ikke gøre for det...

Jeg er holdt op med at ryge d. 1. januar - hvilket skulle give energi. Tager fast D3-vitamin (efter bl.prøver og lægens anvisning), dyrker løbetræning og lidt styrketræning 3 gange om ugen, arbejder som jeg plejer osv osv osv...

Kan bare ikke se, hvad der tapper mig for energi i den her tid. Og jeg er IKKE gravid!!!!

Hvad gør jeg?? Andre der også er RAMT for tiden??

VH Kloster - Der knap kan tage sig sammen til det daglige bad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Riksen

Hm... ved godt nok ikke hvad det kan være.. min første tanke var, om du måske var gravid, men det har du jo skrevet at du ikke er, så...

Det lyder jo ellers som om du gør alt det rigtige, så jeg melder pas. Håber du finder ud af det.

Anmeld

18. marts 2010

Bavianis

Kloster skriver:

Hej.

Er bare ved at gå ud af mit gode skind lige for tiden. Kan simpelthen ikke finde energi til noget som helst. Især om aftenen er jeg ramt. Falder i søvn på sofaen inden de største drenge er kommet i seng! Sååå lavt og træls, men kan bare ikke gøre for det...

Jeg er holdt op med at ryge d. 1. januar - hvilket skulle give energi. Tager fast D3-vitamin (efter bl.prøver og lægens anvisning), dyrker løbetræning og lidt styrketræning 3 gange om ugen, arbejder som jeg plejer osv osv osv...

Kan bare ikke se, hvad der tapper mig for energi i den her tid. Og jeg er IKKE gravid!!!!

Har du fået tjekket din blodprocent?

Anmeld

18. marts 2010

Sjl-msl-Mkl

Kloster skriver:

Hej.

Hvad med stress?? Måske din krop er lidt stresset.

Bare en tanke. Held og lykke med det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.