Dårlig samvittighed over barnsyg?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

Chalala85

Min søn ligger nu med den der virus igen med opkast og diarre.. det er 2 gang inden for denne månede. Hans far som jeg ikke er sammen med ønsker ikke at passe ham når han er syg så det er klart det altid er mig der skal tage dem.

Da jeg så skulle fortælle min chef til morgen at han var syg for man bare en halv sur sms retur og det samme hertil aften når jeg fortælle hvordan situationen er. Jeg synes det er super ubehageligt

Jeg synes jo bestemt heller ikke det er særlig fedt at han er syg men jeg kan jo hverken gøre fra eller til...

Hvad faen skal man stille op?! skal man sige det eller?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Chalala85 skriver:

Min søn ligger nu med den der virus igen med opkast og diarre.. det er 2 gang inden for denne månede. Hans far som jeg ikke er sammen med ønsker ikke at passe ham når han er syg så det er klart det altid er mig der skal tage dem.

Da jeg så skulle fortælle min chef til morgen at han var syg for man bare en halv sur sms retur og det samme hertil aften når jeg fortælle hvordan situationen er. Jeg synes det er super ubehageligt

Jeg synes jo bestemt heller ikke det er særlig fedt at han er syg men jeg kan jo hverken gøre fra eller til...

Ja, jeg synes da bestemt du skal tage en snak med din chef omkring dette. Og så drop de det sms' er, ring om morgenen og meld barns 1. Sygedag, og så er den ikk længere.. Har du evt nogle bedsteforældre du kan bruge? Og hvad siger din overenskomst, har du barns 2. Sygedag?

Anmeld

18. marts 2010

Chalala85

ka-ri-na skriver:

Ja, jeg synes da bestemt du skal tage en snak med din chef omkring dette. Og så drop de det sms' er, ring om morgenen og meld barns 1. Sygedag, og så er den ikk længere.. Har du evt nogle bedsteforældre du kan bruge? Og hvad siger din overenskomst, har du barns 2. Sygedag?

Jeg ringer også men så får jeg tlf hvor jeg skal lægge bedsked, hun sender så en sms istedet.

Mine forældre arbejder og bor i hver deres ende af sjælland så det er ingen mulighed. Jeg får kun betalt 1. sygdag de andre er selvbetalte.

tror måske også jeg skulle snakke med hende..

Anmeld

18. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Chalala85 skriver:

Jeg kan godt følge dig. Med to børn under 2 1/2 år har vi også i perioder temmelig meget besøg af sygdom. Jeg har heldigvis mormor/farmor som jeg kan trække på ellers var jeg nok også gået ud af mit gode skind.

Er der en bedsteforældre-ordning i den kommune i bor i? Det var et alternativt. Det har man i den kommune som jeg bor i og det er meget vellidt. Den koster lidt, men det er ikke særlig meget.

Rigtig god bedring.

Helbredende knus

Anmeld

18. marts 2010

Chalala85

MoarHvidovre skriver:

Jeg kan godt følge dig. Med to børn under 2 1/2 år har vi også i perioder temmelig meget besøg af sygdom. Jeg har heldigvis mormor/farmor som jeg kan trække på ellers var jeg nok også gået ud af mit gode skind.

Er der en bedsteforældre-ordning i den kommune i bor i? Det var et alternativt. Det har man i den kommune som jeg bor i og det er meget vellidt. Den koster lidt, men det er ikke særlig meget.

Rigtig god bedring.

Helbredende knus

Det ved jeg faktisk ikke om der er men det er helt sikkert værd at undersøge

og mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.