mor/barn ting??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.222 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

Laulund87

Da jeg snart har fødselsdag og ikke rigtig ønsker mig noget, tænkte jeg på noget mor/datter, mor/barn ting..Min datter fik en mor/datter halskæde i dåbsgave, en kæde med to dråber, og den er så sød

Så jeg tænkte på en ring eller sådan noget. Nogen der har nogle ideer eller som ved om sådan noget findes??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Tina2

Det lyder da som en god ide.... Jeg fik en halskæde med et hjerte i, hvor der stod Filuca på den ene side og mor på den anden, den første mors dag jeg var mor:-)

Da vi så fik Milas fik jeg en ny med begges navne:-) Og nu er jeg gravid igen;-) Er rigtig glad for den halskæde:-)

Anmeld

19. marts 2010

Laulund87

Tina2 skriver:

Det lyder da som en god ide.... Jeg fik en halskæde med et hjerte i, hvor der stod Filuca på den ene side og mor på den anden, den første mors dag jeg var mor:-)

Da vi så fik Milas fik jeg en ny med begges navne:-) Og nu er jeg gravid igen;-) Er rigtig glad for den halskæde:-)

ej det lyder rigtig sødt

Anmeld

19. marts 2010

CS

Ej hvor sødt - har ikke nogen ideer, men vil lige sige tak for inspiration

Anmeld

19. marts 2010

Tina2

ChristinaS skriver:

Ej hvor sødt - har ikke nogen ideer, men vil lige sige tak for inspiration

Selv tak, håber der er plads til 3. navn på den, selvom det jo nok først bliver næste år, da jeg først har termin i sept:-)

Anmeld

19. marts 2010

Laulund87

Tina2 skriver:

Selv tak, håber der er plads til 3. navn på den, selvom det jo nok først bliver næste år, da jeg først har termin i sept:-)

hvad så hvis du får en fjerde engang?

Anmeld

19. marts 2010

Tina2

Laulund87 skriver:

hvad så hvis du får en fjerde engang?

Jeg tror vi holder os på 3  Det har vi altid begge gerne villet ha, så tror bestemt ikke det blir til flere.... Min mand vil steriliseres efter denne:-)

Anmeld

19. marts 2010

Laulund87

Tina2 skriver:

Jeg tror vi holder os på 3  Det har vi altid begge gerne villet ha, så tror bestemt ikke det blir til flere.... Min mand vil steriliseres efter denne:-)

nårh okay

Anmeld

19. marts 2010

Laulund87

er der slet ikke andre der har nogle ideer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.