Så er jeg blevet mor til .......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

Risen

Denne skønne lille vovse som grynter, prutter og snorker, men som bare er så fantastisk og allerede forstår at hun skal ud og lave sine gøremål .. Mine to andre hunde er dog stadig lidt bange for hende for hun er jo meget speciel i åndedrættet osv, men fremskridt kommer for hver time de tilbringer med hende

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

FrkLarsen

Ih hvor er hun søøød!!

Og elsker simpelthen de grynte lyde de laver den race  

Anmeld

18. marts 2010

Loa

Risen skriver:

Denne skønne lille vovse som grynter, prutter og snorker, men som bare er så fantastisk og allerede forstår at hun skal ud og lave sine gøremål .. Mine to andre hunde er dog stadig lidt bange for hende for hun er jo meget speciel i åndedrættet osv, men fremskridt kommer for hver time de tilbringer med hende

Nårh hvor er den skønno

Gætter på det er en fransk? Ligner lidt min, en sort mops, bare uden de spidse øre......

Tænk at man bliver så glad for lyden at jeg nogle gange vågner om natten og ligger og lytter efter ham, og når jeg så hører hans snorken/piven i søvne, så smiler jeg bare og så kan jeg straks falde i søvn igen.......

Anmeld

18. marts 2010

Risen

FrkLarsen skriver:

Ih hvor er hun søøød!!

Og elsker simpelthen de grynte lyde de laver den race  

Tak  ja det er sjovt som man kan elske sådan nogle ellers irriterende grynte lyde så meget  

Anmeld

18. marts 2010

Risen

Loa skriver:

Nårh hvor er den skønno

Gætter på det er en fransk? Ligner lidt min, en sort mops, bare uden de spidse øre......

Tænk at man bliver så glad for lyden at jeg nogle gange vågner om natten og ligger og lytter efter ham, og når jeg så hører hans snorken/piven i søvne, så smiler jeg bare og så kan jeg straks falde i søvn igen.......

Ja det er hun Har kun sovet med hende 1 gang nu, men hold op hvor hende og farmand ligner hinanden som de da ligger der og snorker om kamp.. Det er bare så hyggeligt! Ih kiggede også på en mobs for de er også bare så nuttede, men har hørt de ikke er så glade for at gå ture og være aktive? Så valget ende på hende her som i den grad er aktiv og en rigtig hyggemås.. 

Anmeld

18. marts 2010

Loa

Ja det er hun Har kun sovet med hende 1 gang nu, men hold op hvor hende og farmand ligner hinanden som de da ligger der og snorker om kamp.. Det er bare så hyggeligt! Ih kiggede også på en mobs for de er også bare så nuttede, men har hørt de ikke er så glade for at gå ture og være aktive? Så valget ende på hende her som i den grad er aktiv og en rigtig hyggemås.. 

Hehe sys virkelig det er en fantastisk skøn lyd.....

Troede jeg også, men tror jeg ikke min vaps ved, han vil i hvert fald meget gerne gå tur og være aktiv og lege med andre hunde..... Dog bliver han (forholdsvis) hurtig træt.... Og han er da også meget glad for at ligge og snue på sofaen......

Anmeld

18. marts 2010

Ranarupta

Nåååååeh!! Hvor er det en sød basse!!

Hvor gammel er hun?

Anmeld

18. marts 2010

Risen

Loa skriver:

Troede jeg også, men tror jeg ikke min vaps ved, han vil i hvert fald meget gerne gå tur og være aktiv og lege med andre hunde..... Dog bliver han (forholdsvis) hurtig træt.... Og han er da også meget glad for at ligge og snue på sofaen......

hehe man kan hurtigt blive overrasket.. Men skønne er de, de hunde! Hvis det stod til mig havde vi 10, meen 3 er nu nok siger manden + et barn på vej.. 

Anmeld

18. marts 2010

Risen

Ranarupta skriver:

Nåååååeh!! Hvor er det en sød basse!!

Hvor gammel er hun?

Tak søde ! Hun er 10 uger, så det er en lille bette en.. 

Anmeld

18. marts 2010

Ranarupta

Loa skriver:

Hehe, vi har to mopser og de elsker at gå ture. MEN vores 4 år gamle han har hoftedysplasi, så han må ikke gå for lange... Og vores 8 mdr. gamle elsker bare al motion.

Men de elsker også at putte og slappe. Og synes at det er fantastisk, at de elsker alle dyr og mennesker. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.