Øv for en dag med l***!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

1977

Profilbillede for 1977

Det har bare været SÅ hårdt i dag.

Først ringer de fra stenhuggeren at vores mindesten til Jazmyn er færdig, så den henter manden med det samme. Så kommer posten og der er brev fra kommunen at vi har fået bevilliget begravelseshjælp + et brev fra mit arbejde ang. refusion af min løn. De skal enten have min terminsdato (som jo ikke er gældende) eller et personnummer (som hun af gode grunde ikke har). Så der må hentes lidt hjælp i morgen. Så kommer en sms fra min bedste veninde at hun har fået en lille pige (hun ved ikke at vi har mistet Jazmyn, da det var dagen før hun havde termin og jeg ville ikke ødlægge det for hende). Kort efter ringer de fra kirkegården at de har modtaget en urne og spurgte hvornår vi har tid til nedsættelsen. Og nu har min mor lige haft ringet for at spørge om div. ting til en tegner Nu er min kvote vist opbrugt for i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Bavianis

Det lyder virkelig bare som en af de dage der skal i glemmebogen, puha.

Fra mig

Anmeld

18. marts 2010

wamse

Puha det lyder som en hård dagDu får en stor kram med på vejen, kan godt forstå du er følelsesmæssigt brugt lige nu.

Anmeld

18. marts 2010

Chalala85

Det lyder godt nok også som en rigtig hård dag du har haft..

Sender dig varme tanker og et kæmpe

Anmeld

18. marts 2010

CS

Jeanne skriver:

Det har bare været SÅ hårdt i dag.

Først ringer de fra stenhuggeren at vores mindesten til Jazmyn er færdig, så den henter manden med det samme. Så kommer posten og der er brev fra kommunen at vi har fået bevilliget begravelseshjælp + et brev fra mit arbejde ang. refusion af min løn. De skal enten have min terminsdato (som jo ikke er gældende) eller et personnummer (som hun af gode grunde ikke har). Så der må hentes lidt hjælp i morgen. Så kommer en sms fra min bedste veninde at hun har fået en lille pige (hun ved ikke at vi har mistet Jazmyn, da det var dagen før hun havde termin og jeg ville ikke ødlægge det for hende). Kort efter ringer de fra kirkegården at de har modtaget en urne og spurgte hvornår vi har tid til nedsættelsen. Og nu har min mor lige haft ringet for at spørge om div. ting til en tegner Nu er min kvote vist opbrugt for i dag

Sikke en dag, ja den kvote er da vist for længst opbrugt Sender min dybeste medfølelse og 

Anmeld

18. marts 2010

Lone Jakobsen

har ingen ord....sender dig bare stort trøste kram

Anmeld

18. marts 2010

Honningblomst

Åh, hvor er livet dog forfærdeligt for jer lige nu. Gør helt ondt indeni mig at læse om.

Det gør mig så ondt for jer, håber i har et stort og tæt netværk der passer på jer.

De bedste tanker og kram...

Anmeld

18. marts 2010

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

Åh, hvor er livet dog forfærdeligt for jer lige nu. Gør helt ondt indeni mig at læse om.

Det gør mig så ondt for jer, håber i har et stort og tæt netværk der passer på jer.

De bedste tanker og kram...

Tja jeg ved ikke helt med det netværk - jeg kan ikke helt finde det

Anmeld

18. marts 2010

otlitrom

Det er godt nok en hård situation I står i nu!

Jeg ved overhovedet ikke, hvad jeg skal sige...

Men jeg sender gerne et , selvom det nok hverken gør fra eller til.

Anmeld

18. marts 2010

XXSS

Mange tanker til dig og din familie i sådan en svær tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.