Hvornår bør jeg teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

vil-være-gravid

Hejsa

Hvis ens menstruation er Uregelmæssig, hvornår bør man så tage en graviditetstest og regne med resultatet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

mortilfreja

vil-være-gravid skriver:

Hejsa

Hvis ens menstruation er Uregelmæssig, hvornår bør man så tage en graviditetstest og regne med resultatet??

Hvor lang har din korteste cyklus været og hvor lang den længste..??

Anmeld

18. marts 2010

vil-være-gravid

det er dælme svært at sige... Det er kun 2 måneder siden jeg er gået af p-pillerne...

den første gang kom menstruationen til tiden. Denne gang havde jeg øgløsning d. 10. marts og skulle have haft menstruation igen d. 13. marts ca. Men så må min menstruation jo være rykket, når nu øgløsningen lå så sent...

Så er i tvivl om hvornår jeg skal teste, da jeg jo ikke kan teste på første da menstrautionen skulle være kommet, da det kun var 3 dage efter ægløsning. HVIS jeg er gravid er det 7 dage siden, jeg have ubeskyttet sex med min kæreste.. Så kan nok ikke teste positiv endnu, hvis jeg er gravid. Og har da også testet og den var negativ.. hmm er i tvivl

Anmeld

18. marts 2010

mortilfreja

vil-være-gravid skriver:

det er dælme svært at sige... Det er kun 2 måneder siden jeg er gået af p-pillerne...

den første gang kom menstruationen til tiden. Denne gang havde jeg øgløsning d. 10. marts og skulle have haft menstruation igen d. 13. marts ca. Men så må min menstruation jo være rykket, når nu øgløsningen lå så sent...

Så er i tvivl om hvornår jeg skal teste, da jeg jo ikke kan teste på første da menstrautionen skulle være kommet, da det kun var 3 dage efter ægløsning. HVIS jeg er gravid er det 7 dage siden, jeg have ubeskyttet sex med min kæreste.. Så kan nok ikke teste positiv endnu, hvis jeg er gravid. Og har da også testet og den var negativ.. hmm er i tvivl

Prøv at teste d. 25. så er der ihvertfald gået de 14 dage fra ægløsningen

Anmeld

18. marts 2010

vil-være-gravid

Ok... var også det, jeg tænkte, jeg ville gøre...

Anmeld

18. marts 2010

mortilfreja

vil-være-gravid skriver:

Ok... var også det, jeg tænkte, jeg ville gøre...

Krydser fingrer Måske er vi begge heldige.. Jeg tester d. 24.

Anmeld

18. marts 2010

vil-være-gravid

Ja krydser også fingre

Men hvis jeg skal være helt ærlig, så er jeg ganske sikker på, jeg ikke er gravid. Altså så heldig er jeg ikke.. Men man har jo lov at håbe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.