Prikken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

Meilby

Hej allesammen!

Jeg har siden igår haft nogle mærkelige smerter/prik ned i mit underliv, samtidig med at jeg har haft vildt ondt i lænden. Det er ikke lige slemt hele tiden, og vil ikke sige at det gør direkte ondt i underlivet, men det er ubehageligt, da det føles lidt som om noget er ved at falde fra hinanden.. Det mærkes især rigtig mærkeligt når jeg f.eks. hoster. Er super nervøs, og håber ikke der er noget galt med vores lille guldklump, som jeg nu er 10 uger henne med.. Er der nogen der har oplevet noget lignende?

Knus Pernille 10 + 0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Valle81

Meilby skriver:

Hej allesammen!

Jeg har siden igår haft nogle mærkelige smerter/prik ned i mit underliv, samtidig med at jeg har haft vildt ondt i lænden. Det er ikke lige slemt hele tiden, og vil ikke sige at det gør direkte ondt i underlivet, men det er ubehageligt, da det føles lidt som om noget er ved at falde fra hinanden.. Det mærkes især rigtig mærkeligt når jeg f.eks. hoster. Er super nervøs, og håber ikke der er noget galt med vores lille guldklump, som jeg nu er 10 uger henne med.. Er der nogen der har oplevet noget lignende?

Knus Pernille 10 + 0

Hejsa,

Først tillykke med graviditeten, dernæst vil jeg sige at det er ligamentsmerter:0)

Ganske ufarlige, det er ledbånd der udvider sig og det kan gøre pokkers ondt og når man hoster nyser eller rejser sig hurtigt op, kan det give helt krampe i underlivet så du kan have svært ved at rette dig ud.

Alt helt normalt:0)

Christina

40+3

Anmeld

18. marts 2010

Faith

Meilby skriver:

Hej allesammen!

Knus Pernille 10 + 0

Det har jeg oplevet i stor stil, og oplever det stadig. Det er simpelthen dine ligamenter der gir sig derinde, og det kan nemlig være værre når man hoster. Jeg er i uge 19 med tvillinger og lige for tiden er det rigtig slemt. Fik tjekket min urin ved lægen i dag, for det kan være en blærebetændelse, men den var helt blank.

Synes du ska få tjekket urinen for en sikkerheds skyld.

Anmeld

18. marts 2010

Meilby

Tusind tak

Det håber vi på at det er så, blev helt bange for om det kunne være begyndende bækkenløsning, men synes godt nok det var tidligt når jeg ikke er længere henne.. Men når det er første gang er man bare så nervøs, fordi man jo ikke ved hvad der er normalt

Tak for hjælpen

Anmeld

18. marts 2010

Faith

Meilby skriver:

Tusind tak

Det håber vi på at det er så, blev helt bange for om det kunne være begyndende bækkenløsning, men synes godt nok det var tidligt når jeg ikke er længere henne.. Men når det er første gang er man bare så nervøs, fordi man jo ikke ved hvad der er normalt

Tak for hjælpen

Nej man er jo helt på herrens mark når det er første gang! Man har jo absolut intet at sammenligne med andet end hvad andre siger, og tror ikke der er 2 kvinder der oplever en graviditet ens.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.