Graviditets svømning hillerød - I form før fødslen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.422 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

mek-83

Hejsa.

Er der nogen af jer der har prøvet I form før fødslen, holdet som afholdes i hillerød svømmehal?

Ville rigtig gerne høre mere om hvad man laver på holdet, og om det er godt

Maria 33+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

LilleMor10

Læser lige med her 

Anmeld

18. marts 2010

mek-83

Du er måske også intresseret i at starte der nede??

Kunne jo være rigtig hyggeligt hvis vi var flere.

Anmeld

18. marts 2010

LilleMor10

mek-83 skriver:

Du er måske også intresseret i at starte der nede??

Kunne jo være rigtig hyggeligt hvis vi var flere.

Overvejer det, Bor i Frederikssund, men der er intet for gravide, så hvis der er noget i hillerød kunne det være kanont, 

Anmeld

18. marts 2010

mek-83

Nej det er lidt kedeligt at der er så få hold - indtil videre har jeg kun fundet i DGi byen i kbh, frederiksberg og så i hillerød hvis det skal være her oppe i nordsjællands området

Lidt mærkeligt for synes da det virker som om interessen er der... men det kan da godt være den ikke er så stor som man tror

Anmeld

18. marts 2010

LilleMor10

mek-83 skriver:

Nej det er lidt kedeligt at der er så få hold - indtil videre har jeg kun fundet i DGi byen i kbh, frederiksberg og så i hillerød hvis det skal være her oppe i nordsjællands området

Lidt mærkeligt for synes da det virker som om interessen er der... men det kan da godt være den ikke er så stor som man tror

Tror nu interessen er stor nok, men det meste er blevet sparret væk diverse steder der skulle også være noget i roskilde, men igen, det er lige lovlig langt væk hvis det er noget man skal dyrke et par gange om ugen 

Anmeld

18. marts 2010

mek-83

Ja det er virkelig kedeligt, håber virkelig at høre fra nogen der måske har prøvet dette hold

Anmeld

18. marts 2010

LilleMor10

mek-83 skriver:

Ja det er virkelig kedeligt, håber virkelig at høre fra nogen der måske har prøvet dette hold

Håber jeg os

Anmeld

19. marts 2010

mek-83

Slet ingen der har prøvet det??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.