hihihihih Liiiiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

NoName

Ej bliver lige nød til at dele dette med jer...

Jeg ligger på sofaen og slapper af efter arbejde og handletur. Lille pigen vågner op og jeg kan mærke nogle gevaldige puf. Jeg trækker op i blusen lige i rette tid til at se min mave blive total deform af den moslen hun laver derinde...

Synes altså det er lidt vildt jeg allerede kan se på maven hun sparker/bokser, er jo kun 21+1 i dag + min moderkage ligger ud mod mit maveskind...

Hvor tidligt kunne i se det på jeres mave???

NoName - der ikke kan lade vær med at smile STORT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Bavianis

Eiii - jeg glæder mig så meget til at jeg kan mærke liv!!! Tillykke!!

Anmeld

18. marts 2010

otlitrom

Ej, det må være en fed fornemmelse! Det er noget af det jeg glæder mig mest til, når jeg engang bliver gravid.

Tillykke med sprællemanden, som så er en yndig lille dame

kram

Anmeld

18. marts 2010

Kruse90

kitty skriver:

Ej, det må være en fed fornemmelse! Det er noget af det jeg glæder mig mest til, når jeg engang bliver gravid.

Tillykke med sprællemanden, som så er en yndig lille dame

kram

har det helt som kitty

Og stort tillykke med det Må være en fantastisk fornemmelse

Anmeld

18. marts 2010

NoName

Tak, jeg har mærket hende et stykke tid. Men det kunne hverken ses eller mærkes ude fra...

Men idag kunne jeg se det - og hold da op, det var fedt...

NoName - der ligger og stirrer på maven i håb om endnu et spark

Anmeld

18. marts 2010

Skouboe

Min moderkage ligger også foran og derfor har jeg også kun kunnet mærke små puf, og slet ikke noget der kunne mærkes/ses udefra, men i sidste uge da jeg lå i min sødeste søvn fik jeg et los af datteren så jeg vågnede og tænkte: "Hva??"

Men den var god nok - 30 sekunder senere fik jeg et spark mere så hele maven hoppede.

Hun har ikke gjort det igen siden, men nu er det jo 2. gang så jeg ved godt at det bare er et spørgsmål om tid før freden er forbi. Min store datter kunne holde mig vågen i 3-4 timer om natten fordi hun lå og moslede. og det startede ALTID når jeg gik i seng...

/Pernille - 21 + et eller andet...

Anmeld

18. marts 2010

Lou87

noname skriver:

Ej bliver lige nød til at dele dette med jer...

Jeg ligger på sofaen og slapper af efter arbejde og handletur. Lille pigen vågner op og jeg kan mærke nogle gevaldige puf. Jeg trækker op i blusen lige i rette tid til at se min mave blive total deform af den moslen hun laver derinde...

Synes altså det er lidt vildt jeg allerede kan se på maven hun sparker/bokser, er jo kun 21+1 i dag + min moderkage ligger ud mod mit maveskind...

Hvor tidligt kunne i se det på jeres mave???

NoName - der ikke kan lade vær med at smile STORT

Sidder og smiler af bare glæde over hvornår det bliver min tur

Tillykke med "det nymærkede liv!"

Kh Lou 16+4

Anmeld

18. marts 2010

NoName

Skouboe skriver:

Min moderkage ligger også foran og derfor har jeg også kun kunnet mærke små puf, og slet ikke noget der kunne mærkes/ses udefra, men i sidste uge da jeg lå i min sødeste søvn fik jeg et los af datteren så jeg vågnede og tænkte: "Hva??"

Men den var god nok - 30 sekunder senere fik jeg et spark mere så hele maven hoppede.

Hun har ikke gjort det igen siden, men nu er det jo 2. gang så jeg ved godt at det bare er et spørgsmål om tid før freden er forbi. Min store datter kunne holde mig vågen i 3-4 timer om natten fordi hun lå og moslede. og det startede ALTID når jeg gik i seng...

/Pernille - 21 + et eller andet...

Ja, der går nok ikke lang tid før freden er forbi, og man skal nok nå at blive træt af det, men det første "rigtige" spark fra den lille er da total vild.

Nu har jeg aldrig mærket det før, heller ikke på andres gravide maver, da jeg ville opleve det på mig selv først... Må ærligt indrømme at jeg blev noget overrasket, da jeg først regnede med at det først kunne ses/mærkes udefra om nogle uger...

Anmeld

18. marts 2010

NoName

Lou87 skriver:

Sidder og smiler af bare glæde over hvornår det bliver min tur

Tillykke med "det nymærkede liv!"

Kh Lou 16+4

Kan du ikke mærke små bitte puf indefra nu???

Det kunne jeg da jeg var i 17. uge, jeg va bare ikke helt klar over at det var liv jeg kunne mærke.

Ihh, synes det er sååå hyggeligt, jeg håber der kommer et par mere senere så kæresten også kan være med.

han glæder sig sådan til at mækre/se det.

Anmeld

18. marts 2010

Ranarupta

Jeg kan se de små puf på maven, men kan desværre ikke se den der moslen endnu. Det hænger nok sammen med, at min moderkage ligger forrest...

Jeg elsker, når Bønne sparker, men jeg HADER når han gør det på min endetarm. Det giver mig en seriøs kvalme... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.