Kæft hvor er jeg træt af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

CRS

qp skriver heller ingen steder hun vælter ind og smug kigger helt vildt...

Hun ytrer vel bare at den tråd irriterer hende helt vildt...

Med rette hvis jeg må komme med en ydmyg mening... tror ikke den bringer noget godt med sig, tonen bliver ikke ligefrem bedre tror jeg ikke..

men jo jo lad vær at kigge hvis det en tråd man ikke synes om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

qp

Muffi . skriver:

Den er da sjov nok , hvorfor er du træt af en enkelt tråd ? Du kan jo bare lade være at kigge i den

Synes lige jeg kedede mig så meget, at jeg ville oprette en tråd om det... haha

Anmeld

18. marts 2010

Stumpen

qp skriver:

Synes lige jeg kedede mig så meget, at jeg ville oprette en tråd om det... haha

God ide

Anmeld

18. marts 2010

Malthesmoar

qp skriver:

tråden "Hemmeligheder"...  den går jo aldrig væk!

Nå nu fik du mig til at være nysgerrig, måtte lige lure i tråden

Anmeld

18. marts 2010

myprincess

Jeg synes både den er sjov og også alvorlig, tror den er god fordi der er nogle der er kommet af med nogle alvorlige ting de måske har gået med selv, nogle gange hjælper det bare at komme ud med det

Anmeld

18. marts 2010

oo

jaaaaa! jeg er også træt af den! mest fordi jeg sidder og bliver helt vildt ked af hvordan folk tillader sig at skrive til hinanden blot fordi de er anonyme den startede som en for sjov tråd med fjollede hemmeligheder (jeg er den notoriske badtisser fx ) og lige pludselig blev det bare svineri af værste skuffe - øv mand!

Anmeld

18. marts 2010

Pige2009

65 sider med pladder!

Sikke en gang ... " så nu jeg ano så kan jeg kamp svine alle andre end mig selv! "

Det jo bare blevet til en sviner tråd for kyllinger

Det er nemlig lige, hvad den er! En intetsigende tråd for kyllinger...

K.h. Linda

Anmeld

18. marts 2010

otlitrom

Jeg synes den startede som en sjov tråd. Nu er der mudderkast og uro i hønsegården.. Igen!

Øv...

Anmeld

18. marts 2010

Trolde_mor

Jeg synes både den er sjov og også alvorlig, tror den er god fordi der er nogle der er kommet af med nogle alvorlige ting de måske har gået med selv, nogle gange hjælper det bare at komme ud med det

Enig... Der er nogle ret alvorlige ting, og der er nogen der lidt finder et fællesskab der - hvilket jeg da kun syntes er godt

Men må indrømme at jeg kun har læst de første 9 sider, tror jeg det var.

Anmeld

18. marts 2010

Honningblomst

Tjuhl skriver:

jaaaaa! jeg er også træt af den! mest fordi jeg sidder og bliver helt vildt ked af hvordan folk tillader sig at skrive til hinanden blot fordi de er anonyme den startede som en for sjov tråd med fjollede hemmeligheder (jeg er den notoriske badtisser fx ) og lige pludselig blev det bare svineri af værste skuffe - øv mand!

Nu har jeg ikke lige læst de sidste....tja....60 sider, men er der grimme tråde, så skal de da meldes og så kan Henrik tage fat i dem der skriver...de er jo ikke så anonyme og det er vel det anmeld knappen er til...væk med de tråde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.