high sensitiv test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

Kruse90

Hej i dejlige kvinder.

Har lige snakket lidt frem og tilbage med Gabriellasmor om en  high sensitiv test. nogle der ved hvor jeg kan få sådan en henne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Louisiana

Kruse90 skriver:

Hej i dejlige kvinder.

Har lige snakket lidt frem og tilbage med Gabriellasmor om en  high sensitiv test. nogle der ved hvor jeg kan få sådan en henne??

Jeg spørger nok dumt... Hvad er dét??

Anmeld

18. marts 2010

Kruse90

Louisiana28 skriver:

Jeg spørger nok dumt... Hvad er dét??

et skulle være en test der opfanger HCG'en FØR de andre ''normale'' tests hee eller sådan noget

Anmeld

18. marts 2010

mullesmith2

Der er en test der hedder ACON ULTRA som kan måle helt ned til 10 mIU hcg. Den findes nok også på danske sider måske på Babyornot.dk Men også på denne side http://www.accessdiagnostics.co.uk/acatalog/ACON_pregnancy_tests.html

Anmeld

18. marts 2010

Kruse90

mullesmith2 skriver:

Der er en test der hedder ACON ULTRA som kan måle helt ned til 10 mIU hcg. Den findes nok også på danske sider måske på Babyornot.dk Men også på denne side http://www.accessdiagnostics.co.uk/acatalog/ACON_pregnancy_tests.html

tak sveske

Anmeld

18. marts 2010

businesstigger

Jeg har selv købt nogle på babyornot

Men de er vist udsolgt der for tiden ...

De kunne måle helt fra 10 hvor normale tests først måler omkring 20-25

Anmeld

19. marts 2010

Louisiana

Kruse90 skriver:

et skulle være en test der opfanger HCG'en FØR de andre ''normale'' tests hee eller sådan noget

Okay, tak 

Anmeld

19. marts 2010

Chalala85

Hvor tidligt kan man så teste med sådan en test?!?!

Anmeld

20. marts 2010

Kløver

Kruse90 skriver:

Hej i dejlige kvinder.

www.billigeteste.dk

dem der hedder clearblue kan bruges fra 4 dage før forventet menstruation Men sjovt nok, viste den negativ da jeg tog den, mens 2 af de billige teste fra føtex var positive(svag positiv, men positiv), de kostede 50 kr for en pakke med 2 i. Devsærre tabte jeg barnet et par dage efter test, men er jo ikke testens skyld

så ja, jeg ved ikke om jeg skal anbefale clearblue eller dem fra føtex

clearblue fås vist også på apoteket, men vist kun i den digitale en af slagsen og de er lidt dyrere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.