Videoklip med Marcus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

Karo

Jeg tror jeg har luret hvordan man ligger videoklip herind og vil derfor dele dette klip med jer.

Marcus har fået en banan som desværer er helt sort inden i og derfor Martin syndes han skal have en anden. Men det passser ikke herren. Efter jeg ikke optager mere får Martin taget bananen fra ham og han bliver mildes talt meget sur. Men syndes lige jeg ville vise at han er en herre med sine egne meninger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

oo

"DET MIN BANAN!" hahaha...med rynkede bryn og det hele hvor er han sød

Anmeld

19. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Jeg tror jeg har luret hvordan man ligger videoklip herind og vil derfor dele dette klip med jer.

Marcus har fået en banan som desværer er helt sort inden i og derfor Martin syndes han skal have en anden. Men det passser ikke herren. Efter jeg ikke optager mere får Martin taget bananen fra ham og han bliver mildes talt meget sur. Men syndes lige jeg ville vise at han er en herre med sine egne meninger.

hold kæft han er god den lille!jeg kunne godt tænke mig at se fortsættelsen...

Nikoline har simpelthen også det vildeste temperament... vi prøver at trimme det lidt, men det ber svært lige at vide hvordan... Det er rigtig slemt til tider faktisk... Dpéren siger at de aldrig oplever det, men det skal jeg love for at mor og far her de gør

Anmeld

19. marts 2010

anna-jonas

Ham skal i da vist ikke bekymre jer om, den lille bestemte herre.................. Farmand bliver da godt nok, lige sat på plads.

Anmeld

19. marts 2010

Milka

hehe hvor er han dejlig! her er lilja den hidsige ... er du gal hun kan blive sur og skælde og smælde på sit uforståelige pludresprog. men det er meget tydeligt at man bliver irettesat!

skal du egentlig ikke snart føde, unge dame?

Anmeld

19. marts 2010

Karo

Milka skriver:

hehe hvor er han dejlig! her er lilja den hidsige ... er du gal hun kan blive sur og skælde og smælde på sit uforståelige pludresprog. men det er meget tydeligt at man bliver irettesat!

skal du egentlig ikke snart føde, unge dame?

Ja, de kan virkeligt skælde ud de små.

Åhhh jeg ville ønske at hun snart vil ud, men der er desværer stadig ingen tegn på at det bliver forløbig

Anmeld

22. marts 2010

L.J.L

Nej hvor er han bare super sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.