Torsdag = rengøringsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

Karo

Herhjemme er torsdag store rengøringsdag. Så inden Martin kørte imorges blev han smidt ind bag køleskabet hvor han skulle tage diverse rengøringsmidler frem til mig (kan desværer ikke selv komme derom da jeg er blevet for tyk).

Lige så sødt siger han så om jeg ikke lige har gjort rent. Jo, siger jeg det gjorde jeg jo sidste torsdag. Han kigger så på mig og siger at han sætter virkelig pris på at jeg ordner alle de praktiske ting herhjemme fortiden, men at jeg endelig ikke skal føle mig forpligtet til det. Han vil jo gerne hjælpe med alle de ting, og han mener også jeg skal til at slappe lidt af nu når jeg snart skal føde.

Jeg syndes bare det var så sødt sagt. Men jeg har det nu bedst med at jeg ordner de ting. For faktum er at jeg kan gøre dem i mit eget tempo, og når Martin kommer hjem, så kan vi bare hygge os sammen uden at skulle tage os af alle disse ting. Marcus er jo efterhånden også blevet en rigtig krudtugle og jeg vil hellere have Martins hjælp til ham en til de praktiske ting.

Men jo, herhjemme er torsdag rengøringsdag og det bliver det ved med indtil Ida kommer ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

oo

jeg har haft præcis den modsatte samtale med Søren idag! imorgen kommer hans (vores) ven Karl og overnatter og så siger jeg, at vi altså liiige skal have gjort lidt rent, ikke hovedrent, men i hvert fald støvsuget og ordnet badeværelse, men NEJ! fandme, jeg skulle ikke ødelægge hans glæde over at Karl kom ved at sætte ham til at gøre rent  jeg vil lige sige, at det er VIRKELIG lang tid siden at der er blevet gjort noget som helst herhjemme, fordi jeg jo bare har ligget på sofaen og været slap, og så har Søren kun liiige sørget for det allermest nødvendige de sidste 4-5 uger.

så jeg er DYBT misundelig på din mand lige nu

Anmeld

18. marts 2010

Karo

Tjuhl skriver:

jeg har haft præcis den modsatte samtale med Søren idag! imorgen kommer hans (vores) ven Karl og overnatter og så siger jeg, at vi altså liiige skal have gjort lidt rent, ikke hovedrent, men i hvert fald støvsuget og ordnet badeværelse, men NEJ! fandme, jeg skulle ikke ødelægge hans glæde over at Karl kom ved at sætte ham til at gøre rent  jeg vil lige sige, at det er VIRKELIG lang tid siden at der er blevet gjort noget som helst herhjemme, fordi jeg jo bare har ligget på sofaen og været slap, og så har Søren kun liiige sørget for det allermest nødvendige de sidste 4-5 uger.

så jeg er DYBT misundelig på din mand lige nu

Martin er et stort ordensmenneske lige som jeg er, og da jeg var gravid med Marcus hvor jeg virkelig led af kvalme, ordnede han bare alt

Jeg skal lige sige at det også kan være en ulempe til tider. For han kan ikke bare sætte sig ned og slappe af, hvis noget ikke er som han vil have det. Ligger der en bog og flyder, så skal den sættes på plads.

Anmeld

18. marts 2010

oo

Karo skriver:

Martin er et stort ordensmenneske lige som jeg er, og da jeg var gravid med Marcus hvor jeg virkelig led af kvalme, ordnede han bare alt

Jeg skal lige sige at det også kan være en ulempe til tider. For han kan ikke bare sætte sig ned og slappe af, hvis noget ikke er som han vil have det. Ligger der en bog og flyder, så skal den sættes på plads.

iiih! jeg er dybt misundelig! jeg går lidt og frygter for hvordan her kommer til at se ud hvis jeg først er alene på barsel med et lille barn - gud forbyde et kolikbarn!! - for Søren kan simpelthen leve i en svinesti uden det generer ham

Anmeld

18. marts 2010

Skouboe

Tjuhl skriver:

iiih! jeg er dybt misundelig! jeg går lidt og frygter for hvordan her kommer til at se ud hvis jeg først er alene på barsel med et lille barn - gud forbyde et kolikbarn!! - for Søren kan simpelthen leve i en svinesti uden det generer ham

Det kan han måske - men kan han leve med at hans søn eller datter gør det?

Herhjemme hjalp det gevaldigt på fars holdning til rengøring at få Freja - HANS datter skulle ihvertfald ikke leve i en svinesti...

Mon ikke også Søren kommer i tanke om det? 

Anmeld

18. marts 2010

oo

Skouboe skriver:

Det kan han måske - men kan han leve med at hans søn eller datter gør det?

Herhjemme hjalp det gevaldigt på fars holdning til rengøring at få Freja - HANS datter skulle ihvertfald ikke leve i en svinesti...

Mon ikke også Søren kommer i tanke om det? 

det håber jeg immervæk!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.