Herhjemme er torsdag store rengøringsdag. Så inden Martin kørte imorges blev han smidt ind bag køleskabet hvor han skulle tage diverse rengøringsmidler frem til mig (kan desværer ikke selv komme derom da jeg er blevet for tyk).
Lige så sødt siger han så om jeg ikke lige har gjort rent. Jo, siger jeg det gjorde jeg jo sidste torsdag. Han kigger så på mig og siger at han sætter virkelig pris på at jeg ordner alle de praktiske ting herhjemme fortiden, men at jeg endelig ikke skal føle mig forpligtet til det. Han vil jo gerne hjælpe med alle de ting, og han mener også jeg skal til at slappe lidt af nu når jeg snart skal føde.
Jeg syndes bare det var så sødt sagt.

Men jeg har det nu bedst med at jeg ordner de ting. For faktum er at jeg kan gøre dem i mit eget tempo, og når Martin kommer hjem, så kan vi bare hygge os sammen uden at skulle tage os af alle disse ting. Marcus er jo efterhånden også blevet en rigtig krudtugle og jeg vil hellere have Martins hjælp til ham en til de praktiske ting.
Men jo, herhjemme er torsdag rengøringsdag og det bliver det ved med indtil Ida kommer ud.
Anmeld