Nu er der fart på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

nannanadja

efter et stykke tid hvor romeo kun har hevet sig hen af gulvet er han endelig kommet op på sine knæ..så nu kravler han over alt i huset

lige pludslig igår kom han op på alle fire og gik det ellers bare derud af

så nu er jeg en endnu mere stolt mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Mira0911

nannanadja skriver:

efter et stykke tid hvor romeo kun har hevet sig hen af gulvet er han endelig kommet op på sine knæ..så nu kravler han over alt i huset

Hvor er det dejligt...

Anmeld

18. marts 2010

Lady Marion <3

nannanadja skriver:

Årh så er det slut med at sidde og slappe   Pyhh de er overalt . Hvor gammel er han ??

Anmeld

18. marts 2010

nannanadja

ja det er bare så dejligt at han kravler nu-- han blir 9 måneder her den 1.. ja nu er det slut med at slappe af  han er overalt og det går såå stærkt. men dejligt der sker lidt mere nu.

Anmeld

18. marts 2010

nannanadja

ja det er bare så dejligt at han kravler nu-- han blir 9 måneder her den 1.. ja nu er det slut med at slappe af  han er overalt og det går såå stærkt. men dejligt der sker lidt mere nu.

Anmeld

18. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

kan godt være jeg spørger dumt, men hvorfor står der på din profil at han er fra 07?

Anmeld

18. marts 2010

Unalisa

Caroline86 skriver:

kan godt være jeg spørger dumt, men hvorfor står der på din profil at han er fra 07?

undre mig også

Anmeld

18. marts 2010

nannanadja

ja det undre da også mig... det ved jeg ikke men har rettet det nu.. tak for oplysningen.. jeg må vist ha sovet lidt da jeg satte ham ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.