For lidt fostervand..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

Mette.

Hej piger..

Er der nogen af jer som har prøvet en scanning viste for lidt fostervand? - og i tilfælde af ja, hvilken betydning har det?

Vi var til en scanning for nogle uger siden og skal igen i morgen, da de på den første scanning kunne konstatere at vores lille pige ikke havde for lidt fostervand, men kun lige nok. - Så konklusionen blev at de ville tjekke igen for at være sikre på der ikke bliver mindre.

lægen som scannede mig snakkede slet ikke noget om kensekvenser, så jeg tog det ikke så tungt, eftersom jeg stærkt regner med de ville have fortalt hvis der var en risiko ved det. Ligeledes var jeg til jordemoder for 2 dage siden - hun sagde at det ikke føltes som om der var for lidt fostervand, så jeg krydser fingre for den lille prinsesse stadig ligger godt beskyttet inde i maven

/ Mette, uge 36

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi røg til en akut scaning pga det samme...

Var ikke ret stor mave mæssigt, så tror det var det der snød hende lidt.. Og så fordi han lå på tværs.

Hun målte og regned i ét væk... Og der var det vand der skulle være. Ikke for meget og ikke for lidt.

Anmeld

18. marts 2010

Mette.

Er der slet ikke flere som har oplevet dette? 

Anmeld

18. marts 2010

Pige2009

Jeg fik at vide, jeg havde rigeligt, men hvis der havde været for lidt, ville jeg være blevet sat i gang med at føde, men der var jeg også 42 uger henne.

K.h. Linda

Anmeld

18. marts 2010

charlottekri

jeg var til jordemoder da jeg ventede mig, og hun mente at min datter vendte forkert, så jeg blev sendt til scanning et par timer senere. her blev jordemoderens mistanke bekræftiget, og så mente scannignssygeplejersken at der var lidt for lidt fostervand, så jeg skulle til en ekstra scanning, hvor alt var fint igen...  ved anden scanning var det en anden der scannede mig.. senere, da jeg skulle have kejsersnit, blev jeg scannet om morgenen (da der jo ike var grund til at få kejsersnit, hvis lillepigen havde vendt sig). her var det den samme som ved første scanning, og der blev igen konstateret for lidt fostervand...

så det kommer helt an på hvilken sygeplejerske der scanner, vil jeg mene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.