Ideer til morgenmad og mellemmåltid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.588 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

Mussen2

Jeg mangler ideer til hvad jeg kan give min datter på 9 mdr til morgenmad? Må de få ex. cornflakes nu?

Hvad med mellemmåltider formiddag og eftermiddag, hvad giver i dem der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Hellemor

Min søn på 10 mdr, får enten havregrød eller øllebrød til morgenmad.

Som mellemmåltid giver jeg ham enten 1/2 bolle med smør, frugt eller kiks. Engang i mellem får han lidt rosiner eller figenstang.

Anmeld

18. marts 2010

Mussen2

Det er det samme her Havregrød eller øllebrød. Men jeg synes det ville være fint at variere det lidt!?

Kan din dreng spise med fingerne eller gaffel selv?

Anmeld

18. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Frederic har altid fået; havregrød og hirseflage grød med frisk revet frugt i, øllebrød og yoghurt med cornflakes - müsli mm i. Men han er ikke god til 'klumper' i hans mad, han siger adr og piller det ud...

Mellemmåltider kan være: forskelligt slags frugt og bær, øko riskage, grovbolle, rosiner mm.

Anmeld

18. marts 2010

frklinemus

Benjamin får havregrød med forskellig frugt i (æble, pære, banan,jordbærm.m.) om morgenen. Og vand af kop (mælkeallergi).

Til formiddag/eftermiddag får han frugt og hjemmebagt kiks, ristet rugbrød eller riskiks (riskiksen er egentlig overflødig da den ikke indeholder nogen særlig næring til de små). Dertil får han rosiner, nogle gange agurk i stave, et kvart æble eller andet han kan gnave af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.