Hvor stærke er børn omkring 2 års alderen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

Mutti2

Halløjsa

Dette er ikke en blæretråd, men jeg er en smule chokeret og vil lige høre om det er normalt!!

Min to årige datter sidder i hendes lille lænestol, strækker armene om og løfter sig selv op!! Dette gør hun længe og da hun ser jeg ser noget chokeret ud, bliver hun ved!!!

Er det normalt at børn er så stærke at de kan bære deres egen vægt!?

Det er ikke første gang hun gør noget ala det!! Tideligere har jeg oplevet at hun har hængt i strækte arme og gynget på mit sofabord!!

Har sågar taget hende i at tage fat i køkkenbordet og løfte sig op så hun kunne se over kanten hvor kiksene lå!!!!

Er det normalt at de kan sådan noget i den alder??

Knus en mor, der ikke engang kan tage 1 armbøjning, og da slet ikke bære min egen vægt på den måde!!

Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

RumlesMor

He he...sødt at det overrasker dig sådan. Men det er HELT normalt! Børn der bevæger sig meget, og det gør en 2 årig er jo nærmest top-trænet. I forhold til størrelse (og hvor meget brændstof de indtager) er de jo i topform. De kan lege og tumle utrolig længe, og det giver styrke.

Anmeld

18. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

.... Sejt...

Frederic er 1½ år og har flere gange brugt hans højstol til komme op og hænge på spisebordet. Han bruger 'fod støtten' til at stå på og når han hænger på kanten - på albuen, skubber han stolen væk med fødderne og gynger...

Han gør også det samme i hans lille lænestol. Men nu hopper han efter tingene, åbner opvaskemaskinen for at kunne komme længere ind på køkkenbord, tager sin gåvogn og bruger den som  'transportable' skammel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.