Er det taveligt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.757 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

Anonym trådstarter

Jeg er i et forhold med en mand og det går da meget godt, men jeg er ikke lykkelig.

Er det taveligt bare at "lade som om" eller burde man fortælle manden at det ikke rigtig fungere??

Vi er ikke uvenner, faktisk er vi aldrig uvenner.
Det er lidt som at bo sammen med en god ven eller en bror 

Sex har vi ikke og ja vi har egentlig heller ikke lyst til det, så må der da være noget galt ik??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Rillo

Ja!

Jeg synes faktisk det er tarveligt!

MAn skylder sin partner at være ærlig..også selvom det kan gøre ondt!

Men hvis det er så slemt må din partner da også vide der er noget galt!

men sys i skal få jer en snak!

held og lykke med det!

Anmeld

18. marts 2010

RumlesMor

Ja, det er tarveligt.

Ville helt klart tage en snak med ham, så det er tydeligt hvilke slags forhold I har - måske er det også fint for ham at være venner, men hvis han drømmer om mere - så skal han have muligheden for at vælge.

Du skriver jo også at du ikke er lykkelig...så gør noget!

Anmeld

18. marts 2010

Anonym trådstarter

Jeg HAR bare forsøgt at snakke med ham om det, men det er lidt som om det ikke virker. Jeg har sagt til ham at jeg ikke synes det kører og så siger han at han er uenig.

Hvad skal jeg lige sige til ham???

Anmeld

18. marts 2010

Mutti2

Anonym skriver:

Jeg er i et forhold med en mand og det går da meget godt, men jeg er ikke lykkelig.

Er det taveligt bare at "lade som om" eller burde man fortælle manden at det ikke rigtig fungere??

Vi er ikke uvenner, faktisk er vi aldrig uvenner.
Det er lidt som at bo sammen med en god ven eller en bror 

Sex har vi ikke og ja vi har egentlig heller ikke lyst til det, så må der da være noget galt ik??

Et eller andet sted er det jo ikke helt fair!!

Jeg tror i har brug for en snak!! Men det kommer jo også an på hvor længe i har været sammen, om der er børn indblandet osv.

Men da der ikke er noget sex imellem jer, tror jeg klart at i begge måske ikke er helt tilfredse med forholdet!!!

Det var det der fik mig til at glide længere og længere væk fra min ex-mand! Før vi blev gift knaldede vi som kaniner... Efter brylluppet var vi sexuelt sammen 6 gange (på det 1½ år ægteskabet holdte!) Det var ham der ikke ville, og det gik mig mere og mere på!!

Det var da vist lige et sidespring!! Men der hvor jeg ville hen med det, er at jeg tror det er super vigtigt at i tager en snak om det!

Held og lykke med det

Knus Pernille

Anmeld

18. marts 2010

Rillo

Anonym skriver:

Jeg HAR bare forsøgt at snakke med ham om det, men det er lidt som om det ikke virker. Jeg har sagt til ham at jeg ikke synes det kører og så siger han at han er uenig.

MEn altså har du fortalt ham du ikke er lykkelig?

du skal sætte ord på dine følelser..elsker du manden?

Anmeld

18. marts 2010

Anonym trådstarter

Milla-Victoria's mor skriver:

Et eller andet sted er det jo ikke helt fair!!

Jeg tror i har brug for en snak!! Men det kommer jo også an på hvor længe i har været sammen, om der er børn indblandet osv.

Men da der ikke er noget sex imellem jer, tror jeg klart at i begge måske ikke er helt tilfredse med forholdet!!!

Det var det der fik mig til at glide længere og længere væk fra min ex-mand! Før vi blev gift knaldede vi som kaniner... Efter brylluppet var vi sexuelt sammen 6 gange (på det 1½ år ægteskabet holdte!) Det var ham der ikke ville, og det gik mig mere og mere på!!

Det var da vist lige et sidespring!! Men der hvor jeg ville hen med det, er at jeg tror det er super vigtigt at i tager en snak om det!

Held og lykke med det

Knus Pernille

Jeg vil rigtig gerne snakke med ham om det, men han lytter ikke rigtig.

Der er et barn i billedet og det er egentlig kun derfor vi flyttede sammen til at starte på for faktisk var vi gået fra hinanden da jeg blev gravid. 

jeg tror han har en masse han gerne vil bevise overfor hans familie og ikke tænker så meget på om jeg er lykkelig eller om han selv er det.

Vi snakker rigtig godt sammen normalt og snakker om rigtig mange ting, men lige når jeg rammer emnet at være lykkelig sammen så hopper han af.

Anmeld

18. marts 2010

Anonym trådstarter

Rillo skriver:

MEn altså har du fortalt ham du ikke er lykkelig?

du skal sætte ord på dine følelser..elsker du manden?

Jeg har flere gange fortalt ham at det ikke fungere som jeg gerne vil have det, men ikke direkte at jeg ikke er lykkelig nej.

Ja jeg elsker ham, men jeg er ikke forelsket..

Anmeld

18. marts 2010

Lillefe

Anonym skriver:

hmm.. Altså når du siger det ikke fungere så kan det være han mener et og du mener noget andet. I virkeligheden skal du være ærlig og sige, at du ikke elsker ham mere og er lykkelig sammen med ham, og at du ikke kan se anden udvej end at i enten snakker om der er mulighed for at få gnisten tilbage eller går til parterapi? det ville jeg sige.. for ikke at fungere. virker jo bare som om at der er nogle småting du ikke er tilfreds med (hvis det er det du har sagt)

Anmeld

18. marts 2010

Anonym trådstarter

Ærlig talt så har jeg også mega dårlig samvittighed over at det er sådan her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.