Åhh, nej, har været SÅ DUM mor her fra morgenen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.571 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

Valle81

Vi har bare haft sådan en hyggelig morgen, Asta var selv stået op og sad og spillede på hendes Nintendo under dynen inde på sofaen. Jeg stod op 0645 da vækkeurret ringede og vi hyggede med morgenmad.............lidt for hygge, da tiden løb fra os.

Så sagde jeg, åhh nu har vi travlt, så vi skal skynde os at få tøj på en en fart. Det skulle jeg ALDRIG have sagt da det satte sneglefarten igang hos min datter. Så skulle hun lige på toilet og lave stort (  10 min senere) og så skulle ud vaskes hænder, hvilket hun ligepludselig kunne bruge uanede mængder af tid på. Så skulle hun have sat en elastik i håret, og det var jo så mig der skulle rede hår og her kommer jeg så ind som den DUMME.

I travlheden rygerbørsten bare igennem alle knuderne og pigebarnet siger selvfølgelig AV og holder igen i hovedet, og hvad gør jeg!!! Trækker bare hårdt i hestehalen og reder viderere og siger, ja så kunne du bare have skyndt dig med de andre ting, så stod vi ikke her!!!

Hold kæft hvor var det dårligt moderskab, og resulterede i en total ulykkelig datter og en mor der balre sagde undskyld 100 gange på rekordtid, men hvad hjælper det!!!!!

Øv bøv!!!

Men vi klarer den nok:0)

Knus fra Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Maria.

Jah..  Nogen gange får man bare så dårlig samvitighed bagefter, når man kommer i tanke om hvem skylden ligger hos..

Skal du ikke snart føde?

Anmeld

18. marts 2010

Ranarupta

Åh, det kan jeg godt forestille mig - altså at det går lige i hjertet på en mor, der har travlt for to.
Men husk på, at det ikke er noget din datter husker imorgen.
(Jeg har 3 søstre - og vi har alle 4 krøller. Forestil dig de stressede situationer med børster/kamme og uanede mængder knuder...)

Måske er det noget, du kan bruge næste gang, I får travlt.  Altså ikke som en trussel ("Så nu kommer mor med børsten - skal vi lige klare knuderne"), men som en forklaring?

Anmeld

18. marts 2010

Mira0911

Valle81 skriver:

Vi har bare haft sådan en hyggelig morgen, Asta var selv stået op og sad og spillede på hendes Nintendo under dynen inde på sofaen. Jeg stod op 0645 da vækkeurret ringede og vi hyggede med morgenmad.............lidt for hygge, da tiden løb fra os.

Så sagde jeg, åhh nu har vi travlt, så vi skal skynde os at få tøj på en en fart. Det skulle jeg ALDRIG have sagt da det satte sneglefarten igang hos min datter. Så skulle hun lige på toilet og lave stort (  10 min senere) og så skulle ud vaskes hænder, hvilket hun ligepludselig kunne bruge uanede mængder af tid på. Så skulle hun have sat en elastik i håret, og det var jo så mig der skulle rede hår og her kommer jeg så ind som den DUMME.

I travlheden rygerbørsten bare igennem alle knuderne og pigebarnet siger selvfølgelig AV og holder igen i hovedet, og hvad gør jeg!!! Trækker bare hårdt i hestehalen og reder viderere og siger, ja så kunne du bare have skyndt dig med de andre ting, så stod vi ikke her!!!

Hold kæft hvor var det dårligt moderskab, og resulterede i en total ulykkelig datter og en mor der balre sagde undskyld 100 gange på rekordtid, men hvad hjælper det!!!!!

Øv bøv!!!

Knus fra Christina

Sikke  en morgen i har haft... Æv at tiden løb fra jer...

Ja til tider er man altså en dum mor.. MEN det er jo ikke hver evig eneste dag...

Håber i får en fantastisk dag...

Anmeld

18. marts 2010

CS

Valle81 skriver:

Øv bøv!!!

Knus fra Christina

Ja det kan ske - men godt du tager ejerskab af hele møllen, det er virkelig inspirerende. For der er så mange mennesker der ikke vil vedkende sig sine fejl, så faktisk synes jeg ikke du er en dum mor men en sej mor  

Anmeld

18. marts 2010

Chalala85

Øv øv det er aldrig sjovt at tage sig selv i sådan en situation. MEN, jeg tror alle mødre og fædre har været i den på et eller andet tidspunkt. Pressede og streessede situationer gør nogen gange ting ved ens opførsel som man ikke lige tænker over, det vigtigste er dog man kan se det bagefter og så gøre det godt igen bedst muligt. Er sikker på din datter ikke ser dig som dumme mor resten af dagen

Sender lige en kæmpe

Anmeld

18. marts 2010

Bayze

Valle81 skriver:

Øv bøv!!!

Knus fra Christina

Det skal du ikke slå dig selv så hårdt oven i hovedet med - det sker jo for alle indimellem, det hører bare til livet at vi ikke altid er perfekte, ikke... Og da slet ikke i uge 40+1 - nu skal der ske noget hva!!

Veeeestøøøøv til dig

Anmeld

18. marts 2010

Valle81

MoarJ skriver:

Sikke  en morgen i har haft... Æv at tiden løb fra jer...

Ja til tider er man altså en dum mor.. MEN det er jo ikke hver evig eneste dag...

Håber i får en fantastisk dag...

Hvor er du bare sød:0)

Og ja du har ret, nogle gange er vi gør vi bare dumme ting:0) Men vi som forældre er jo ogs kun mennesker;0)

Jeg hentede hende idag lige efter skole og undskyldte og sagde at jeg havde handlet uretfærdigt. Sød som hun er sgde hun, jamen mor jeg gør også dumme ting en gang i mellem:0)

Nu har vi lige siddet og lavet pandebånd, og nu står den på lidt tegnefilm:0)

Anmeld

18. marts 2010

Valle81

ChristinaS skriver:

Ja det kan ske - men godt du tager ejerskab af hele møllen, det er virkelig inspirerende. For der er så mange mennesker der ikke vil vedkende sig sine fejl, så faktisk synes jeg ikke du er en dum mor men en sej mor  

Tusind tusind tak, og jeg synes du har så meget ret:0)

Jeg har aldtid været en der sagtens kan indrømme at jeg laver de dummeste fejl og jeg kan være den fejeste mor. For mig er det vigtigt, ellers brænder jeg sammen tror jeg.

Christina

Anmeld

18. marts 2010

Valle81

tinpou skriver:

Det skal du ikke slå dig selv så hårdt oven i hovedet med - det sker jo for alle indimellem, det hører bare til livet at vi ikke altid er perfekte, ikke... Og da slet ikke i uge 40+1 - nu skal der ske noget hva!!

Veeeestøøøøv til dig

Nej vi er nemlig ikke altid perfekte:0)

Tak for ve støv, håber snart det hjælper, er jo 40+3 idag:0) Manden min er lige kørt til Sønderborg( vi bor i Viborg) for at hente sin søn, som vi skal have i denne weekend. Han er hjemme ved ca 19 tiden, så håber ikke veerne starter lige nu:0)

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.