Vi har bare haft sådan en hyggelig morgen, Asta var selv stået op og sad og spillede på hendes Nintendo under dynen inde på sofaen. Jeg stod op 0645 da vækkeurret ringede og vi hyggede med morgenmad.............lidt for hygge, da tiden løb fra os.
Så sagde jeg, åhh nu har vi travlt, så vi skal skynde os at få tøj på en en fart. Det skulle jeg ALDRIG have sagt da det satte sneglefarten igang hos min datter. Så skulle hun lige på toilet og lave stort ( 10 min senere) og så skulle ud vaskes hænder, hvilket hun ligepludselig kunne bruge uanede mængder af tid på. Så skulle hun have sat en elastik i håret, og det var jo så mig der skulle rede hår og her kommer jeg så ind som den DUMME.
I travlheden rygerbørsten bare igennem alle knuderne og pigebarnet siger selvfølgelig AV og holder igen i hovedet, og hvad gør jeg!!! Trækker bare hårdt i hestehalen og reder viderere og siger, ja så kunne du bare have skyndt dig med de andre ting, så stod vi ikke her!!!
Hold kæft hvor var det dårligt moderskab, og resulterede i en total ulykkelig datter og en mor der balre sagde undskyld 100 gange på rekordtid, men hvad hjælper det!!!!!
Øv bøv!!!
Men vi klarer den nok:0)
Knus fra Christina
Anmeld