Jeg tror faktisk ikke at det er så ualmindeligt endda.
Kenneth kan også sove videre, selvom der er brok og gråd i soveværelset.
Han sover trygt og tungt velvidende om, at "det tager Katrine sig jo af"...
Men der er gange hvor jeg også bare får nok!
Hvor jeg ikke kan se det rimelige i, at jeg ALDRIG får en hel nats søvn.
At jeg ALDRIG sover "længe" ..... til klokken 9:00
At jeg bliver vækket mod min vilje, og handler på det, når der er børn vågne, hvor han åbenbart har et filter som filtrerer lyden af gråd og brokkende børn fra ....det filter har jeg ikke!
Der er dage, hvor jeg kan rumme meget.
Og så er der dage, hvor jeg flejner helt ud over det.
Vi er begge to ofte meget trætte herhjemme, og ingen af os, får specielt meget søvn. Af samme grund har jeg også mange gange været nødsaget til, at hvile mig midt på dagen, for at kunne hænge sammen og opføre mig som et nogenlunde anstændigt menneske.
Men det er da ikke særligt tilfredsstillende at "sløse dagen væk", fordi jeg skal nå at indhente lidt forsømt søvn ....jeg har kun fået klat-søvn med 1-3 afbrydelser hver nat i det sidste års tid.
Jeg kan blive misundelig over det, når han får mere søvn end jeg, og jeg bare hænger under gulvbræderne.
Jeg kan blive misundelig over det, når han finder en masse tid til sig selv (tager op og træner, ser venner, ser fodbold, spiller playstation, osv), mens jeg lidt føler, at jeg hænger på ansvaret for børnene imens.
Jeg er selv skiiide dårlig til at tage ud af døren ALENE! Jeg har næsten altid barn/børn med mig. Ellers er det meget kortvarrigt at jeg er væk, for lige at handle ....eller hente Bianca i vuggestue 
Men igår kom jeg da til frisøren i 3 timer alene, og kiggede butikker bagefter 
Det kommer nok helt af sig selv, når BEGGE børn lige straks er afsted i vuggestue. Så får jeg også mere "mig-tid". For lige nu er min mig-tid, når Bianca er i vuggestue og Celina sover, eller om aftenen når de er puttet, og jeg sætter mig ved computeren og logger på baby.dk 
Men som sagt, så tror jeg altså det er en ret typisk mandeting, at de ikke altid lige forstår at man behøver hjælp. Og at hjælpen er fedest at få, når man ikke skal efterlyse den. Og at de har et andet filter overfor børnenes gråd og behov, end vi mødre har.
Men med det sagt, så er de jo stadig FANTASTISKE FÆDRE!!!
....De kan bare godt pisse moren lidt af engang imellem