Brokke fra mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

AnneMette34

Ja det er hvad jeg vil......

Var til sidste JM besøg igår og min jm havde fri så en helt nyuddannet og en der var under uddannelse skulle jeg ind til, jeg troede jeg skulle ind og have en dato for igangsættelse men nej, jeg fik en tiden DEN 26 MARTS til en snak om hvornår og kig på om jeg var klar..... KLAR jeg er 41 uger henne og den 26 er jeg 42+..... troede jeg skulle have et marts barn når nu jeg var sat til den 12 marts....Posted Image

Jeg har vand hænderne så det gør ondt kan ikke sove så sidder op og prøver at sove så spørg lige om jeg er træt, jeg har hovedpine indimellem og flimren for øjnene, hvis jeg så meget som laver en lille ting stiger mit bt....Posted Image Jeg syntes slet ikke det er sjovt merePosted Image

Nå men lidt godt var der jeg kom over og fik lagt en kurve af den dejligste jm, og vi snakkede og jeg brokkede mig over de to jm jeg var hos og tiden næste fredag så de ville se mig igen søndag for at tjekke mig igen, og hun sagde at jeg skulle brokke mig over tiden igen....

Undskyld hvis det blev for meget brok men var grædefærdig igår og er lidt skuffet i dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

NoName

herfra...

Du må brokke dig alt det du vil... Vi er her jo til det hele, både når det går godt og skidt.

Anmeld

18. marts 2010

Ranarupta

Øøøøøv, det forstår jeg virkelig godt, at du er utilfreds med!
Det var dog dejligt, at du lige fik talt med en anden JM.

Jeg synes, at det er rigtigt synd, at du ikke engang kan være udhvilet inden bebs kommer... Håber, at det mirakuløst vender og at du selv går i fødsel meeeeget snart! 

Anmeld

18. marts 2010

Bayze

AnneMette34 skriver:

Var til sidste JM besøg igår og min jm havde fri så en helt nyuddannet og en der var under uddannelse skulle jeg ind til, jeg troede jeg skulle ind og have en dato for igangsættelse men nej, jeg fik en tiden DEN 26 MARTS til en snak om hvornår og kig på om jeg var klar..... KLAR jeg er 41 uger henne og den 26 er jeg 42+..... troede jeg skulle have et marts barn når nu jeg var sat til den 12 marts....Posted Image

Jeg har vand hænderne så det gør ondt kan ikke sove så sidder op og prøver at sove så spørg lige om jeg er træt, jeg har hovedpine indimellem og flimren for øjnene, hvis jeg så meget som laver en lille ting stiger mit bt....Posted Image Jeg syntes slet ikke det er sjovt merePosted Image

Nå men lidt godt var der jeg kom over og fik lagt en kurve af den dejligste jm, og vi snakkede og jeg brokkede mig over de to jm jeg var hos og tiden næste fredag så de ville se mig igen søndag for at tjekke mig igen, og hun sagde at jeg skulle brokke mig over tiden igen....

Undskyld hvis det blev for meget brok men var grædefærdig igår og er lidt skuffet i dag...

Eeej, din stakkel, det kan jeg virkelig godt forstå at du er træt af!!

Jeg har selv 3 uger til termin og bare tanken om at blive budt det du står i kan få mig til at gå helt i panik. Hvor er de tarvelige...

Kram fra mig også og al held og lykke - uanset hvad, så ER der ikke langt igen

Anmeld

18. marts 2010

Maise

puha, ja kedelig oplevelse. Men jeg vil da sige at du da lige skal være  obs på de symptomer du har. Vand i kroppen, flimren for øjnene, hovdpine og bt stigning kan være tegn på svangerskabsforgiftning. Kan også være overbelastning her i den sidste fase.

Jeg vil ikke gøre dig nervøs, men bare lige vær obs på din krop.

Sender dig en masse ve støv og et kram.

KH mig som tog 25 kg på i graviditeten og 1 uge efter havde tabt 14 kilo, havde pænt meget vand i kroppen også, så kan sagtens følge dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.