Sædprøve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

kvinde84

Hejsa piger

Min kæreste har lige fået en udredning af sin sædprøve. Den næste (og bedre) prøve viste en sæd.konc på 7,15 mio, hvoraf 0% havde hurtig bevægelse, 33% havde langsom bevæg., 13% havde meget langsom bevæg, og 54% havde ingen bevægelse!!

Lægen mente dog at det alligevel var fornuftigt at blive ved med at prøve målrettet! Jeg tænker: ja jeg kan også gå udenfor og blive ramt af lynet, det KAN jo ske!!

Hvad mener I? Er der noget håb for naturlig befrugtning?

Vi har nu prøvet i 11 mdr. Ihærdigt i ca 6!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Sofiedk

Mener din læge at du skal blive ved med at prøve selv uden hjælp i form af behandling for eksempel? For mig virker det da godt nok ret håbløst må jeg nok indrømme.

For det første ville jeg skynde mig at sætte din kære bedre halvdel på en ordenlig omgang kanonkur (vitaminkur) Med noget zink, selen og drikke aloe vera. Det har virkelig hjulpet på min mands sædkvalitet, der i oktober måned lå på næsten 0 og idag er på 60 mill når vi går igennem iui.

Derudover ville jeg nok skrue bissen lidt på hos lægen og sige at i nu har prøvet 11 mdr og med de odds vil du ihvertfald gerne sendes videre til en gynækolog der kan tjekke dig igennem og se hvad dine muligheder er også og så kan du tage en videre snak med gynækologen der har lidt mere forstand på emnet

Men bare rolig, der er håb forude selvom det ikke altid virker sådan når man står midt i den dårlige besked

Anmeld

18. marts 2010

kvinde84

Ja nu var det alså hverken min, eller min kærestes læge, men en helt tredje, der havde den holdning. Men ja min kæreste blev meget skuffet, selvom vi har vist i lang tid at sæden ikke var optimal, så har vi alligevel ikke haft de præcise tal på bevæg 

Men hvad kur er det din kæreste har været på? Er det den fulde 'kanonkur'? Det lyder helt vildt at han har forøget sit sædtal så meget, tillykke med det 

Anmeld

18. marts 2010

Dia

Jeg synes, I skal banke i bordet og insistere på at få lidt hjælp på baggrund af, hvor længe I har prøvet og din kærestes sædprøve.  fingrer for jer og håber det snart lykkes for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.