At sidde selv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

Na-Wi

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvornår jeres børn begyndte at sidde selv ..

William blev 4 måneder d. 4 og i dag har han siddet selv uden at nogen har holdt ham.. Selvfølgelig stod vi klar til at gribe når han tildede, men han kunne sidde helt selv temmelig længe..

Jeg synes godt nok det er hurtigt, eller er det bare mig der ikke har en kæft forstand på babyer?

Knus Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Mira0911

Naannaa87 skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvornår jeres børn begyndte at sidde selv ..

William blev 4 måneder d. 4 og i dag har han siddet selv uden at nogen har holdt ham.. Selvfølgelig stod vi klar til at gribe når han tildede, men han kunne sidde helt selv temmelig længe..

Jeg synes godt nok det er hurtigt, eller er det bare mig der ikke har en kæft forstand på babyer?

Knus Nanna

Tror min datter sad helt selv, da hun var omkring 6 mdr...

Anmeld

17. marts 2010

Na-Wi

MoarJ skriver:

Tror min datter sad helt selv, da hun var omkring 6 mdr...

Så er William lidt hurtig hvis det er standard at sidde selv i den alder?

Ved sq ikke om det er godt eller dårligt for ham..

Knus Nanna

Anmeld

17. marts 2010

Mira0911

Naannaa87 skriver:

Så er William lidt hurtig hvis det er standard at sidde selv i den alder?

Ved sq ikke om det er godt eller dårligt for ham..

Knus Nanna

Du skal slet ikke se negativt på det.... Det er kun godt han selv kan sidde nu... Hvert barn udvikler sig på hver sin måde og med forskellige hastigheder...  

Vær glad for at han er fremme i skoene... :)

Anmeld

17. marts 2010

Na-Wi

MoarJ skriver:

Du skal slet ikke se negativt på det.... Det er kun godt han selv kan sidde nu... Hvert barn udvikler sig på hver sin måde og med forskellige hastigheder...  

Vær glad for at han er fremme i skoene...

Han er meget fremme i skoene med flere ting.. han er kun 4½ måned ca. og han vejer allerede over 8 kg.. Han ELSKER at stå på sine fødder på mine ben og så bare gå og gå selvom han ikke kommer ret langt da jeg holder ham.. For en lille måned siden var han ''kravlet'' ned i den anden ende af sengen (180x200) på rekord tid, jeg tør ikke slippe synet fra ham mere..

Er det godt for deres ryg at sidde selv allerede?

Anmeld

17. marts 2010

Mira0911

Naannaa87 skriver:

Han er meget fremme i skoene med flere ting.. han er kun 4½ måned ca. og han vejer allerede over 8 kg.. Han ELSKER at stå på sine fødder på mine ben og så bare gå og gå selvom han ikke kommer ret langt da jeg holder ham.. For en lille måned siden var han ''kravlet'' ned i den anden ende af sengen (180x200) på rekord tid, jeg tør ikke slippe synet fra ham mere..

Er det godt for deres ryg at sidde selv allerede?

Sætter han sig selv op? Tror slet ikke du skal være bekymret... Ellers kontakt din sundhedsplejerske... Hun kan bedre tale for, en hvad jeg kan... :)

Anmeld

17. marts 2010

Na-Wi

MoarJ skriver:

Sætter han sig selv op? Tror slet ikke du skal være bekymret... Ellers kontakt din sundhedsplejerske... Hun kan bedre tale for, en hvad jeg kan...

Nej han sætter sig ikke selv op, men prøver ihærdigt hehe..

Han skreg helt vildt her til aften og så satte jeg ham i sin barnevogn og vupti så sad han helt selv uden jeg holdte i ham..

Anmeld

18. marts 2010

Honningblomst

5 mdr. sad mine uden støtte og uden at vælte... min den mellemste rejste sig selv op af ting da han var 6 mdr....han var hurtig motorisk, ligesom nummer tre, men så er de sløve på andre..

Anmeld

18. marts 2010

TbCp

Liva var ca. 6 mdr. da hun kunne sidde selv.

Je tror man skal passe en lille smule på deres ryg når de ikke er ældre..... men det er kun min egen mening Men spørg din sp hun ved garanteret sådan noget

Anmeld

18. marts 2010

Sara.

Lærke sad helt selv da hun var 5 mdr....

Hvis de kan sidde uden støtte og ikke sidder og falder sammen i deres ryg sagde min sundhedsplejerske at så er de stærke nok i ryggen til at sidde.

Men at det er vigtigt at de stadig bliver lagt på maven sån de kan lære at kravle. Så når de ikke er ældre skal de hellere ligges på maven frem for at blive sat ned Det er godt for deres motorik at de lærer at kravle og den krydsbevægelse det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.