Det er jo sygt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

merichs

På Kanal 4 kører der lige nu et program om forældre som frygter at der sker deres barn noget...

Jeg sidder med åben mund... i chok over at man vælger at "skræmme" sit barn på den måde.  Selvfølgelig kan man være nervøs for om der sker ens barn noget. Men at gå så langt at man siger til sit barn "se ham der, han er en fremmed så han kan være farlig". Dermed siger jeg ikke at det er okay at børn render hen til alle mulige fremmede, men ser ingen grund til at skræmme ens børn fra vid og sans og give dem frygten for at at blive kidnappet eller slået ihjel.

Er ret chokeret så skulle lige ud med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

nuggie

jeg sidder  bare og tænker, mand hvor kan man ødelægge sine børn. 

Anmeld

17. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg sad LIGE og tænkte på at lave en tråd og brokke mig over, hvor sindsyge de er de der forældre....!!!...

PUHAPUHAPUHA...

Jeg kom ind her lidt sent i programmet og tænkte først: HVAD FANDEN går det ud på? Jeg tænkte, at forældrene da måtte have mistet et eller flere børn, der var blevet kidnappet eller noget...

Men altså - nej næ nix... Det er simpelthen bare totalt sygt frygtsomme forældre. Man kan da ikke leve sådan?!... Suk.

Stakkels stakkels børn. Hvordan skal det dog ende med dem?

Anmeld

17. marts 2010

mariamiss6

Jeg finder det virkelig skræmmende at de forældre ikke kan undertrykke nogen former for frygt og angst.... jeg tror på at undertrykkelse er hvad der mangler i deres sind - må være et af de få tidspunkter hvor undtrykte følelser ville være en god ting....

Anmeld

18. marts 2010

merichs

De stakkels børn har jo heller ikke meget socialt med andre børn. Knægten som gerne vil spille fodbold må bare sidde derhjemme (dog med en kammerat på besøg) og spille noget playstation. 13 år gammel og godt med ekstra fedt på sidebenene....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.