Sygligt jaloux?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

Vidunderligeunger

puha... jeg ved lige præcis hvordan du har det. 

Jeg er i "bahandling" for det, altså jeg snakker med en psykolog, og det er faktisk mit eneste råd til dig... 

Hvis ikke jeg gjorde dette ville min og min kærestes forhold lige så stille blive ædt op af jalousien - og det er jo lige præcis det man ikke vil have sker..

Få noget hjælp!! det er bedre end du tror. skriv endelig et privat brev hvis du har lyst  til dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Ansemusen

BlyViol skriver:

puha... jeg ved lige præcis hvordan du har det. 

Jeg er i "bahandling" for det, altså jeg snakker med en psykolog, og det er faktisk mit eneste råd til dig... 

Hvis ikke jeg gjorde dette ville min og min kærestes forhold lige så stille blive ædt op af jalousien - og det er jo lige præcis det man ikke vil have sker..

Få noget hjælp!! det er bedre end du tror. skriv endelig et privat brev hvis du har lyst  til dig..

Hvor er det flot at du også indrømmer det og gør noget ved det  Rigtig meget held og lykke fortsat i processen! Det skal nok blive godt

Anmeld

7. maj 2010

Vidunderligeunger

Ansemusen skriver:

Hvor er det flot at du også indrømmer det og gør noget ved det  Rigtig meget held og lykke fortsat i processen! Det skal nok blive godt

tak det er rigtig dejligt at få af vide!  

Jeg skrev engang et brev til min jalousi som jeg offentliggjorde herinde - det hjalp!!!

Anmeld

9. maj 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Der er vist ingen tvivl om, at det ville være sundt for dig med psykologhjælp.

Men når det så er sagt, synes jeg da bestemt også din kæreste gør det værre ved at foreslå en trekant.  Det synes jeg faktisk ikke er normalt at have lyst til, (Ikke at jeg siger man er unormal hvis man gerne vil) men det er på ingen måde kutyme i et forhold. Hvis min kæreste havde stillet mig det spørgsmål kunne han ligeså godt have spurgt mig om han måtte være mig utro. Det ville bestemt ikke gøre mindre ondt på mig at være deltagende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.