Det var sidste dråbe!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

Anonym trådstarter

Jeg er en kvinde i et ustabilt forhold, hver gang jeg er irriteret formår in mand og få mig kørt helt ud i en spids så jeg går helt amok, og kan finde på og slå ham i vrede og det er flere gange, ikke i hovedt, men på armen f.eks. få gange lussinger, men ikke med alt min kraft,
nogen der har råd til og få min vrede ned?'?

jeg advare ham ver gang og beder ham stop, men det hjælper aldrig...
jeg vil ik gå fra ham for elsker ham virklig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

mariamiss6

helt seriøst, parterapi, og en eller anden form for hjælp til at styre dit temperament...

det er en rigtig dårlig idé at slå på hinanden, men det er sandelig også en dårlig idé at han bevidst trækker dig helt der ud.

Anmeld

17. marts 2010

oo

jeg tænker lidt, at første skridt til at stoppe med at slå er, at erkende, at det ikke er HANS skyld, men DIN skyld at DU slår. hvis situationen var omvendt og en mand skrev, at hans kone fik ham til at slå hende, så ville vi allesammen fare i flæsket på ham.

jeg synes du skal få talt med nogen om dit problem med at slå - også så det ikke udvikler sig til at blive den måde du "kommunikerer" på og så du ikke ender med at fx slå dine (evt.) børn.

jeg synes det er meget meget alvorligt at man slår andre - og så er det fuldkommen underordnet hvordan man slår!

Anmeld

18. marts 2010

qp

Tjuhl skriver:

jeg tænker lidt, at første skridt til at stoppe med at slå er, at erkende, at det ikke er HANS skyld, men DIN skyld at DU slår. hvis situationen var omvendt og en mand skrev, at hans kone fik ham til at slå hende, så ville vi allesammen fare i flæsket på ham.

jeg synes du skal få talt med nogen om dit problem med at slå - også så det ikke udvikler sig til at blive den måde du "kommunikerer" på og så du ikke ender med at fx slå dine (evt.) børn.

jeg synes det er meget meget alvorligt at man slår andre - og så er det fuldkommen underordnet hvordan man slår!

Anmeld

18. marts 2010

karina1980

Tjuhl skriver:

godt skrevet og helt enig

Anmeld

18. marts 2010

Malthesmoar

mariamiss6 skriver:

helt seriøst, parterapi, og en eller anden form for hjælp til at styre dit temperament...

det er en rigtig dårlig idé at slå på hinanden, men det er sandelig også en dårlig idé at han bevidst trækker dig helt der ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.