Back in business....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

Klumpe-dumpe

Hej søde piger,

Jeg vil bare lige fortælle jer, at jeg har IKKE forladt jer....

Men som sagt er jeg startet på job igen... Og det er dælme hårdt, synes jeg

Vi står op omkring kl. 06.00, og så køre morgen ellers med at få givet Malucca morgenmad, vasket, i tøj. og jeg selv skal gøres klar.

Vi skal køre omkring kl. 07.20, er så i dp ca. kl. 07.45 har så omkring 10 min. til at sige farvel til M. Derefter til job, hvor det bare køre derud frem til kl. 15. ud og hente M og så er vi hjemme ca. 16.15.

Har så lige 20 min hvor der skal leges, inden maden skal laves... Efter mad er det i bad med M, leges lidt mere, ha´flaske og så i seng kl. 19.00.

Så skal jeg vaske op, sætte vasketøj, smørre madpakke, selv i bad, hænge vaske op. og løbe over med en støvsuger/klud.

Kl. 20.30 lander jeg så i sofaen eller min seng, for så er jeg virkelig boosted...

Det er derfor jeg ikke lige er så aktiv pt. skal lige ind i rytmen sådan 100%, men jeg læser ALLE trådende, når min chef ikke kikker med over skulderende, men det er bare ikke så meget jeg kan "få" svaret på....

Trine, som er mere træt NU end da Malucca var spæd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Bondepigen

Kan godt forstå, du synes det er hårdt. Det er da osse et stramt program, og ikke meget du når at være sammen med Malutski inden hun skal i seng... Men så nyder I sikkert weekenderne det mere.

Håber det bliver nemmere, når vi går lysere tider i møde.

Anmeld

18. marts 2010

lion

Ja det er utroligt hvor hårdt det kan være at starte job igen, ja hårdere end da vores børn var små.

Anmeld

18. marts 2010

Karo

malucca09 skriver:

Hej søde piger,

Vi står op omkring kl. 06.00, og så køre morgen ellers med at få givet Malucca morgenmad, vasket, i tøj. og jeg selv skal gøres klar.

Vi skal køre omkring kl. 07.20, er så i dp ca. kl. 07.45 har så omkring 10 min. til at sige farvel til M. Derefter til job, hvor det bare køre derud frem til kl. 15. ud og hente M og så er vi hjemme ca. 16.15.

Har så lige 20 min hvor der skal leges, inden maden skal laves... Efter mad er det i bad med M, leges lidt mere, ha´flaske og så i seng kl. 19.00.

Så skal jeg vaske op, sætte vasketøj, smørre madpakke, selv i bad, hænge vaske op. og løbe over med en støvsuger/klud.

Kl. 20.30 lander jeg så i sofaen eller min seng, for så er jeg virkelig boosted...

Det er derfor jeg ikke lige er så aktiv pt. skal lige ind i rytmen sådan 100%, men jeg læser ALLE trådende, når min chef ikke kikker med over skulderende, men det er bare ikke så meget jeg kan "få" svaret på....

Jeg tror vi alle kan forstå at du er træt efter en hård dag på arbejde og med at passe Malucca. Jeg kan til tider også syndes vi har et stramt program og vi er enda to til at tage sig af marcus, så jeg kan forstille mig at du er godt træt når hun sover om aftenen.

Anmeld

18. marts 2010

anna-jonas

Hej Svedske!

Ja, det er hårdt, når hverdagen melder sig, og der er fuld fart på fra morgen til aften. Jeg kan godt huske, da jeg stod alene med Jonas, og skulle have det hele til at køre rundt. Nogle dag blev han afleveret kl. 6.30 i vuggestuen, så jeg kunne møde kl. 7 på jobbet...........puuuhhhh...........det var nogle LAAANGE dage.

Men jeg kan trøste dig med, at det bliver nemmere............når først man er kommet ind i en rytme.

Hvordan går det med din mave??? Er den helt okay igen???

Jeg glæder mig bigtime til at møde jer hos Julie d. 4 april......

Knus Mette

Anmeld

18. marts 2010

susan82

Føler med dig søde, kan godt huske hvordan det var at starte efter Lærkes barsel...frygter det allerede!!!!!!!!!!!!!

Håber i snart er  inde i rytmen

Anmeld

19. marts 2010

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

Hej søde piger,

puuuuuuh jeg bliver helt forpustet.... bare tanken om når jeg skal til at arbejde igen kan tage pusten fra mig.... alle de ting jeg går og når i løbet af dagen, det har vi vænnet os til nu jo... :0) det er lidt af et puslespil...

sender dig et stort knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.