Tryk på t-shirt - nogle erfaringer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

Vial

Mine forældre har inviteret mig en uge til Skagen i sommerhus i starten af maj. Så har jeg fået en idé til en lille joke, som jeg vill give min mor på ferien. Måske lidt "Brian", men det er med et glimt i øjet.

Min mor har født tvillinger (min søster og jeg) og jeg jo er gravid med tvillinger, så synes jeg, at det kunne være SÅ sjovt, at få lavet en t-shirt til os hver med teksten: " Rigtige kvinder får tvillinger" og så et sødt lille billede af karikerede tvillingebabyer.

De skal være oversize - da hverken min mor eller jeg ville bevæge os udenfor med den slags statements på tøjet . Så en hjemme/sove t-shirt.

Er der nogle, som har erfaring med at bestille tøj med tryk her på nettet - evt. links?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Bavianis

Jeg har 2 gange kreeret T-shirts på www.spreadshirt.com. Den ene gang en trøje til mig selv, den anden gang en sparkedragt. Kvaliteten af bomulden er rigtig god (sparkedragten var øko bomuld) og tyk, og bliver ikke skæv når man vasker dem.

Det er nemt at designe sine egne ting, og der er et hav af layouts og billeder du kan anvende.

Anmeld

17. marts 2010

Vial

Bavianis skriver:

Jeg har 2 gange kreeret T-shirts på www.spreadshirt.com. Den ene gang en trøje til mig selv, den anden gang en sparkedragt. Kvaliteten af bomulden er rigtig god (sparkedragten var øko bomuld) og tyk, og bliver ikke skæv når man vasker dem.

Det er nemt at designe sine egne ting, og der er et hav af layouts og billeder du kan anvende.

Lige sådan noget, jeg søgte!

1000 tak - jeg går straks derind..

Anmeld

17. marts 2010

MM1987

Prøv vistaprint.dk

Jeg har ikke prøvet at bestille t-shirts, men visitkort og de var rigtig fine, og billige...

Jeg regner med at bestille en til min far til hans 50 års, også som for sjov gave...

Men synes da din ide er sjov, og forstår helt hvad du mener med at i aldrig vil gå uden for en dør med dem 

Anmeld

17. marts 2010

dorthemus

Sød idé..selvom jeg føler mig lidt stødt..hehe 

Anmeld

17. marts 2010

Vial

Mia Maia skriver:

Prøv vistaprint.dk

Jeg har ikke prøvet at bestille t-shirts, men visitkort og de var rigtig fine, og billige...

Jeg regner med at bestille en til min far til hans 50 års, også som for sjov gave...

Men synes da din ide er sjov, og forstår helt hvad du mener med at i aldrig vil gå uden for en dør med dem 

Ha ha - ja, der er et par grunde til vi ikke skal gå med den ude:

1. Corny tekst - den skal være indforstået (ved dog at mine søskende vil blive spamet med mms beskeder med to kække damer i grimme t-shirts.

2. Hvem pokker har nogensinde set feminine ud i en reklame t-shirt? De arbejder ikke for ens former..

Jeg tjekker lige linket ud. Tak

Anmeld

17. marts 2010

Vial

dorthemus skriver:

Sød idé..selvom jeg føler mig lidt stødt..hehe 

Ja, vi vil nok støde ca. 98 pct af alle kvinder - eller flere.

Skal nok love ikke at få lavet en streamer til bilen

Anmeld

17. marts 2010

merichs

Mia Maia skriver:

Prøv vistaprint.dk

Jeg har bestilt t-shirt fra vistaprint. Stoffet er ret tyndt i det men printen holder ok efter vask. Fandt en af de tilbud med "gratis t-shirt" så betalte kun for forsendelse (30kr +-), hvilket jeg synes er en ganske rimelig pris

Anmeld

17. marts 2010

Vial

merichs skriver:

Jeg har bestilt t-shirt fra vistaprint. Stoffet er ret tyndt i det men printen holder ok efter vask. Fandt en af de tilbud med "gratis t-shirt" så betalte kun for forsendelse (30kr +-), hvilket jeg synes er en ganske rimelig pris

Det lyder da super!

Det skal jo ikke være en t-shirt, hvor kvaliteten er aller højest. Bare en (billig) joke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.