Jubiiii.. Min bror skal giftes.. Åh åh tøjpanik.. Hjææælp ;o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.127 visninger
26 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

mortilfreja

Hejsa alle..

Har lige fået at vide at min elskede bror skal giftes d. 12. juni 2010..

Nu er jeg så gået i vildt panik, for hvad skal jeg tage på?? De skal giftes på rådhuset og jeg skal være vidne så skal da være klædt festligt på men ikke prangende..

Nogen der har ideer til hvad man kan tage på??

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

mortilfreja

Slet ingen der har nogen ideer??????????????

Anmeld

17. marts 2010

Tina2

Nu ved jeg jo ikke hvad du er til, men kan du ikke finde en flot kjole at tage på? Ikke en stor festkjole, men en alm flot kjole:-) Dem kommer der sikkert masser af inden længe:-)

Anmeld

17. marts 2010

mortilfreja

Tina2 skriver:

Nu ved jeg jo ikke hvad du er til, men kan du ikke finde en flot kjole at tage på? Ikke en stor festkjole, men en alm flot kjole:-) Dem kommer der sikkert masser af inden længe:-)

Jo tænker jeg oz men hvor skal jeg bestille den fra.. Nogen ideer??

Anmeld

17. marts 2010

Honningblomst

Hvis du skal være fin, fin... så har jeg den fineste kjole liggende, kun brugt en gang til et bryllup, den må du gerne låne hvis det er

Knus..

Anmeld

17. marts 2010

smokin

Eva skriver:

Hvis du skal være fin, fin... så har jeg den fineste kjole liggende, kun brugt en gang til et bryllup, den må du gerne låne hvis det er

Knus..

Det var sku et tilbud - du er bare så pisse sød Eva!

Anmeld

17. marts 2010

lillemunk

Vi skal til sølv bryllup her i påsken.... og se lige den kjole jeg skal ha på.... og til den her fest skal man være fin fin

http://prinsesseskabet.dk/shop/ImagePopup.asp?Titl e=%20&Image=/images/JTD2097f_Lavender_L_2-p.pn g&ProtectMessage=

Har lånt den af en veninde..... som lige har været til bryllup...

Anmeld

17. marts 2010

Honningblomst

Zette skriver:

Det var sku et tilbud - du er bare så pisse sød Eva!

når nu den bare hænger og ikke bliver brugt..

Anmeld

17. marts 2010

mortilfreja

Eva skriver:

Knus..

det vil jeg da rigtig gerne.. Hvad størrelse er det..? Det var rigtig sødt af dig

Anmeld

17. marts 2010

Honningblomst

mortilfreja skriver:

det vil jeg da rigtig gerne.. Hvad størrelse er det..? Det var rigtig sødt af dig

Kan faktisk ikke huske det, men der er snørre i ryggen som krydses...så den kan jo sættes ud og ind alt efter str. Vil tro den er omrking str.40-42, men kan også gå til en mindre, det er jeg ret sikker på, men jeg kan prøve den og se, for jeg er en 36 nu...Hvor høj er du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.