Jeg har fået nyt look

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

Klitgaard

Hold da helt kæft det er flot dit nye hår super frisk til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Ida.

Hot mama!! Du ser da knaldgodt ud kvinde - du har lige smidt nogle kilo OG nogle år med den frisure - kan manden din så liiiige tage at komplimentere dig i stedet

Anmeld

17. marts 2010

JustAnotherName

Taaark allesammen   

Manden sagde "skat, jeg synes det klæder dig godt. Du skal aldrig være i tvivl om, at jeg synes, at du ser dejlig ud" 
Så han er tilgivet for sin "jeg kan godt lide langt hår" udtalelse 

Og Celina har også accepteret sin "nye mor" nu ...hehe.
Men hold da op, hvor blev hun ulykkelig, da hun lige først så mig 

Man skal lige vænne sig til det.
Jeg er spændt på, om jeg formår at sætte garnet selv imorgen, så det kommer til at se ordentligt ud. Ellers må jeg jo bare gå rundt og ligne en forvirret pjusk med strit i alle retninger

Jeg synes det er skønt med forandring.
Men om et par uger, så savner jeg nok mit lange hår.

Sådan har det ALTID været med mig og mit hår.
Når jeg er korthåret, så ønsker det langt. Så lader jeg det vokse ud, for at sætte det i en røvsyg hestehale .....Jeg er bare IKKE god til at sætte hår! Jeg har hverken færdighederne eller tålmodigheden til det 
Så keder det mig hurtigt med det lange hår, og det klæder mig ikke særlig godt.
Så klipper jeg det igen kort, for så at savne det lange hår og feminiteten...

Så frisør-eleverne elsker mig, for det er vist ikke så tit, at de får frie hænder til at klippe så meget hår af.
Men nu tager det jo så også liiiige et par år, for at det kan gro sig så langt igen ....DOOH 

Anmeld

17. marts 2010

Bondepigen

Smukt!  Er det ægte krøl i nakken??

Anmeld

18. marts 2010

JustAnotherName

Smukt!  Er det ægte krøl i nakken??

Tak.
Ja, når håret bliver kortere, har jeg åbenbart en masse krøller som kan fremelskes. Så det forklarer jo bedre, at Bianca havde så mange krøller, da hun var mindre og havde kortere hår.
Jeg troede ellers det kom fra farens krøllede nakkehår, men det viser sig, at vi begge to har lidt tendenser til krøller 

Anmeld

18. marts 2010

Bondepigen

JustAnotherName skriver:

Tak.
Ja, når håret bliver kortere, har jeg åbenbart en masse krøller som kan fremelskes. Så det forklarer jo bedre, at Bianca havde så mange krøller, da hun var mindre og havde kortere hår.
Jeg troede ellers det kom fra farens krøllede nakkehår, men det viser sig, at vi begge to har lidt tendenser til krøller 

Hehe, ja Ove havde masser af proptrækkerkrøller, da han var lille... nu er det lidt mere bølget... men når det er nyklippet er der ingen. Jeg har osse krøller, som kan fremelskes, når det er kort.. Men det er faktisk lidt sjovt, at ca. 1½ år før Emma blev født, fik jeg en krøllet i venstre side, som jeg bare slet ikke kunne styre...og jeg var så irriteret på den...resten var jo glat, fordi det var langt. Efter jeg havde født, så forsvandt den...skønt!!!

Kan godt lide krøller, men den ene der, den var altså bare i vejen...

Men det ser vældig fikst ud til dig med de krøller i nakken!!!

Anmeld

18. marts 2010

lion

Sikke en forandring.

Men hvor er dit nyt hår bare flot og du ser godt ud.

Anmeld

18. marts 2010

Karo

Du ser da rigtigt godt ud både med det lange hår men bestemt også med det korte hår.

Nogle gange trænger man bare til en forandring og jeg syndes det er en rigtig flot forandring

Anmeld

18. marts 2010

JustAnotherName

Tak til Jer allesammen for alle de rosende ord    I er alt for søde

Anmeld

18. marts 2010

MORJESPERSEN

Du ser bare knald godt ud!!!

JustAnotherName skriver:

...og det har fået en noget blandet modtagelse, må man sige....

Kenneth : "Hej pjuske" (....senere) - "Jeg kan nu godt lide langt hår"

Bianca : "Mor har ny hår. Far har ikke ny hår"
....Da jeg spurgte Bianca om mor så fjollet ud eller var smuk med nyt hår, var svaret at mor er smuk   

Celina : " WRAAAAARHHHH!!!!!   ....hun kunne ikke lide den nye mor, og blev utryg ved at jeg så anderledes ud, så hun gav sig i et skrig, og skulle lige se mig an i noget tid 

Men ja, jeg har da også fået gjort en hel del nyt ved det.
Forandring fryder jo, som de kloge siger, og jeg TRÆNGTE BARE til at der skulle ske noget nyt.

Så her kommer lige lidt "FØR OG EFTER" billeder, som I kan se... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.