hej.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

silden85

hej så kom jeg endelig ind under gravid gruppen jeg skal til lægen d. 6 april, så skulle jeg gerne være 8 uger henne det har været 11 hårde mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

CamillaT89

silden85 skriver:

hej så kom jeg endelig ind under gravid gruppen jeg skal til lægen d. 6 april, så skulle jeg gerne være 8 uger henne

Kæmpe stort tillykke med det.   

Knus, Camilla 20+5

Anmeld

17. marts 2010

silden85

ct skriver:

Kæmpe stort tillykke med det.   

Knus, Camilla 20+5

mange tak det er helt underligt, når vi har prøvet i 11 mdr

Anmeld

17. marts 2010

CamillaT89

silden85 skriver:

mange tak det er helt underligt, når vi har prøvet i 11 mdr

Ja, det så jeg lige i den anden tråd. Det må være fantastisk. Her var det ikke planlagt, så jeg har heldigvis fået sprunget den lange, uudholdelige ventetid over

Du må ha' held og lykke med det hele, og velkommen til graviditets-debatten langt om længe 

Anmeld

17. marts 2010

silden85

ct skriver:

Ja, det så jeg lige i den anden tråd. Det må være fantastisk. Her var det ikke planlagt, så jeg har heldigvis fået sprunget den lange, uudholdelige ventetid over

Du må ha' held og lykke med det hele, og velkommen til graviditets-debatten langt om længe 

mange tak jeg synes bare at det er svært at tro at det er virkelighed, du skal være rigtigt glad for at du hoppede den lange vente tid over

Anmeld

17. marts 2010

missKat

silden85 skriver:

hej så kom jeg endelig ind under gravid gruppen jeg skal til lægen d. 6 april, så skulle jeg gerne være 8 uger henne det har været 11 hårde mdr.

ajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj for filan søde!! Det er da gået min næse forbi..

KÆMPE stort tillykke 

velkommen til gruppen - dog er vi her ikke så længe sammen, for jeg er ude indenfor 3 uger 

Anmeld

17. marts 2010

FrkC

silden85 skriver:

Hvor fantastisk

Stort tillykke

Anmeld

17. marts 2010

merichs

silden85 skriver:

Stort tillykke

Anmeld

17. marts 2010

Sofia24

Neiiiii hvor skønt at høre...!

Stort tillykke!

Knus Sofia 21+1

Anmeld

17. marts 2010

silden85

mange tak det er helt underlig endnu har i nogen gode råd, til hvad man ikke må spise ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.