Babydrengetøg til salg. Byd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. marts 2010

lisbethita

EJ UNDSKYLD,,,,det går da lige op for mig, at jeg har tilføjet billederne på din babytøjsannonce! Det tænkte jeg ikke over.... men man kan ikke tilføje billeder via email herinde desværre. Håber ikke du synes, at jeg har spammet din tråd . KH Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Bare mig..

lisbethita skriver:

Her er den lilla...! Det er svært at tage billeder af den lilla farve. Men den er fin mørkelilla. Hvis du gerne vil købe den, så synes jeg vi skal aftale, at du kan sende den retur til mig, hvis du ikke er tilfreds (det koster selvfølgelig lidt porto). Jeg vil gerne være sikker på, at mine købere er glade :-) Ja....og ellers kan den selvfølgelig også sælges på nettet. Op til dig. Du kan tænke over det. 

Har du fået solgt noget babytøj??? 

Lige mens kæresten ikke ser med, skynder jeg mig at sige JA... er det bare samme pris som den anden ? 185 kr?

Hvor er du sød..   Jeg er også vild med lilla, så jeg skal nok kunne bruge den. Jeg er i hvertfald helt vild med den sorte, og jeg har lidt tendens til at købe for meget sort tøj, så jeg skal lige så stille igang igen med lidt farve...

Anmeld

17. marts 2010

Bare mig..

Hehe nej det er iorden, nu spurgte jeg selv

Og nej der er ingen der har budt på tøjet endnu... det er egentlig heller ikke noget der haster, men jeg så det bare lige da jeg kiggede det til lillepigen igennem, og så tænkte jeg at der måske var nogen der kunne bruge lidt.. hehe

Anmeld

17. marts 2010

lisbethita

marikka skriver:

Lige mens kæresten ikke ser med, skynder jeg mig at sige JA... er det bare samme pris som den anden ? 185 kr?

Hvor er du sød..   Jeg er også vild med lilla, så jeg skal nok kunne bruge den. Jeg er i hvertfald helt vild med den sorte, og jeg har lidt tendens til at købe for meget sort tøj, så jeg skal lige så stille igang igen med lidt farve...

:-) Jaaa... ha ha ha! Griner! Jeg har jo din adresse og du har også min email adresse. SKYNDER mig at pakke den sammen i en pakke. Skulle jeg føde i nat, så får jeg kæresten til at sende den senest dagen efter. Ellers sender jeg den SELV i morgen :-)

Jeg ligger liiiige en lille ekstra ting i til dig i pakken ;-) Man skal vel forkæles, når man sådan får et gen-salg,  he he!

God aften og tak for handlen 

Anmeld

17. marts 2010

Bare mig..

lisbethita skriver:

:-) Jaaa... ha ha ha! Griner! Jeg har jo din adresse og du har også min email adresse. SKYNDER mig at pakke den sammen i en pakke. Skulle jeg føde i nat, så får jeg kæresten til at sende den senest dagen efter. Ellers sender jeg den SELV i morgen :-)

Jeg ligger liiiige en lille ekstra ting i til dig i pakken ;-) Man skal vel forkæles, når man sådan får et gen-salg,  he he!

God aften og tak for handlen 

jeg sender pengene imorgen eller overfører... Hvis du føder i nat, kan jeg sagtens vente det skal i sgu ikke tænke på så hvis den ikke kommer en af de næste par dage, så går jeg ud fra du ligger og føder, og så regner jeg med den nok skal komme

Uha en ekstra lille ting, spændende Glæder jeg mig til så.. hehe, det så hyggelig med overraskelser. ;O

Anmeld

17. marts 2010

lisbethita

marikka skriver:

jeg sender pengene imorgen eller overfører... Hvis du føder i nat, kan jeg sagtens vente det skal i sgu ikke tænke på så hvis den ikke kommer en af de næste par dage, så går jeg ud fra du ligger og føder, og så regner jeg med den nok skal komme

Uha en ekstra lille ting, spændende Glæder jeg mig til så.. hehe, det så hyggelig med overraskelser. ;O

YES...har fundet noget godt, som mavsen også kan være i, he he ;-) Uuuuh....spændende!!! ;-) Jeg skal nok få den sendt indenfor de næste1- 2 dage ;-)

God aften til dig! Kærligst Lisbeth

Anmeld

17. marts 2010

Valle81

marikka skriver:

Jeg er ikke helt sikker på hvilken en du mener. Hvilket billede er det? For der er en med hætte men der er ikke bukser til, med mindre du vil have de blå med der er for sig selv som et sæt. De kan sagtens passe sammen.

Det er billede 3+6:0) De er da købt sammen som et sæt ikke??

Jeg havde et sæt til Asta bare i lyserødt fuldstændig magen til købt i HogM til 129 kr for 6 år siden:0)

Anmeld

18. marts 2010

FruEllingsen

hvor meget skal du have for det på billede 1+2+5????

Det er nemlig bare rigtig fint

Anmeld

18. marts 2010

Bare mig..

Valle81 skriver:

Det er billede 3+6:0) De er da købt sammen som et sæt ikke??

Jeg havde et sæt til Asta bare i lyserødt fuldstændig magen til købt i HogM til 129 kr for 6 år siden:0)

Altså det er ikke oprindelig et sæt, da de rigtige bukser er væk, men de kan SAGTENS gå sammen. De har samme farve og det hele.

Anmeld

18. marts 2010

Bare mig..

Drømmer skriver:

hvor meget skal du have for det på billede 1+2+5????

Det er nemlig bare rigtig fint

70+porto? Jeg ved endnu ikke hvad den er, men jeg forestiller mig den ligger på omkring 25 kr. Men den kan jeg skrive til dig når det er sendt. Og vi kan aftale at bliver den over 25 så betaler jeg fra 25 kr og op.. ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.