Så er jeg kommet hjem fra jordemoderen og jeg kan fortælle at hun har det rigtigt godt derinde. Hun har taget ca. 400 gram på de sidste 14 dage hvilket vil sige hun nu vejer omkring 3200-3300 gram, hvilket er meget fint.
Hun ville ikke lave en hindeløsning idag, da de kun laver dem når man er 41+3 henne, hvis de syndes det er nødvendigt. Jeg har fået en tid igen lørdag d. 27/3 til en snak omkring igangsættelse og en evt. hindeløsning.
Min egen jordemoder var syg idag, så derfor havde jeg en anden, og hun mente (lige som hende sidste gang) at chancerne for jeg selv går i gange er lille. Hun ville dog ikke udelukke det, for man ved jo aldrig, men hun mente det var fint hvis jeg forberedte mig på at gå 42 fulde uger. Lille pigen ligger stadig meget højt derinde og ligesom Camilla fik jeg beskeden på at ligge mig ned hvis vandet gik med et stor klask. Hvis det bare siver langsom er der ingen farer på færde og vi kan tage tingene stille og roligt.
Så piger, mit gæt bliver at dagen hvor lille Ida kommer ud til os først bliver d. 1 April, og så er spørgsmålet om folk så vil tro på mig eller om de tror det er en aprilsnar
Anmeld