gave til far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.857 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

LauraLW

Jeg vil rigtig gerne give min kæreste en gave når vi er blevet forældre... Han giver mig en gave, og tanken om også at give ham en, synes jeg er fin. - Ved godt at baby er gave nok, men han har været en kæmpe hjælp og støtte gennem hård graviditet, så derfor...

Tror han giver mig et lille smykke... noget jeg kan gemme og se tilbage på. Vil gerne give ham noget med samme tanke.. altså noget han kan bevare og se tilbage på om mange år. MEN manden går ikke med smykker (og har et ur han altid glemmer at bruge) så har brug for hjælp til en god ide.

Så hjælp hjælp hjælp

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg læser lige med her

Anmeld

17. marts 2010

LauraLW

Rosa skriver:

Jeg læser lige med her

Ihhhh Rosa! - Troede lige du havde en masse gode ideer... :-)

Anmeld

17. marts 2010

LilleMor10

Jeg er selv i gang med sådan en gave til min, Jeg har fået forsølvet et guitar plekter hvor jeg skal ha' indgraveret  "Verdens bedste far" på, og så i en kæde, han er heller ikke den store smykke bære, men tror nu han bliver glad for den, måske du kan lave noget lign ? hvis han self har en hobby eller noget i den stil 

Anmeld

17. marts 2010

LotteGabriella

Jeg vil rigtig gerne give min kæreste en gave når vi er blevet forældre... Han giver mig en gave, og tanken om også at give ham en, synes jeg er fin. - Ved godt at baby er gave nok, men han har været en kæmpe hjælp og støtte gennem hård graviditet, så derfor...

Tror han giver mig et lille smykke... noget jeg kan gemme og se tilbage på. Vil gerne give ham noget med samme tanke.. altså noget han kan bevare og se tilbage på om mange år. MEN manden går ikke med smykker (og har et ur han altid glemmer at bruge) så har brug for hjælp til en god ide.

Så hjælp hjælp hjælp

Laura

øøøøh havde ikke set at han ikke går medf smykker!!

Anmeld

17. marts 2010

mortilfreja

LilleMor10 skriver:

Jeg er selv i gang med sådan en gave til min, Jeg har fået forsølvet et guitar plekter hvor jeg skal ha' indgraveret  "Verdens bedste far" på, og så i en kæde, han er heller ikke den store smykke bære, men tror nu han bliver glad for den, måske du kan lave noget lign ? hvis han self har en hobby eller noget i den stil 

Orv det med guitar plekter var en kanon ide.. Er det okay jeg hapser den til den dag det bliver aktuelt her 

Hvor køber man sådan en i sølv og får den indgraveret??

Anmeld

17. marts 2010

Lady Marion <3

Hvad med en rigtig fin forsølvet ramme til det første billede af far og barn ?

Anmeld

17. marts 2010

LilleMor10

mortilfreja skriver:

Orv det med guitar plekter var en kanon ide.. Er det okay jeg hapser den til den dag det bliver aktuelt her 

Hvor køber man sådan en i sølv og får den indgraveret??

self må du det  og jeg gik bare ned i guldsmedjen med en af hans plekterer og spurgte om de ikke kunne forsølve den og gøre så den kunne sidde på en kæde, og så bad jeg dem om at indgravere i den bagefter 

Anmeld

17. marts 2010

mortilfreja

LilleMor10 skriver:

self må du det  og jeg gik bare ned i guldsmedjen med en af hans plekterer og spurgte om de ikke kunne forsølve den og gøre så den kunne sidde på en kæde, og så bad jeg dem om at indgravere i den bagefter 

Okay den detalje havde jeg ik lige fået med.. hehe

Tak for ideen..

Anmeld

17. marts 2010

LilleMor10

mortilfreja skriver:

Okay den detalje havde jeg ik lige fået med.. hehe

Tak for ideen..

Så lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.