Fys i Kolding..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

Halbschön

Hej piger...

Jeg har været til 5mdrs undersøgelse med knægten idag, og vi har hjemme bemærket længe at hans to yderste tæer på begge fødder "krøller" lidt ned af, når han står.. Jeg fortalte lægen det, og hun synes vi skulle tage kontakt til en fys...

Er der nogen der kender en god fys i Kolding ell. omegn ?

Bassen blev vaccineret også - tog det hele med et smil

Vejer nu 8,9kg og er 70cm

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Halbschön

Slet ingen?

Anmeld

17. marts 2010

Bare mig..

Der ligger en der ved bakken op til seest. I stedet for at køre op af seest bakke, så drejer du, du ved lige der når du er kørt over krydset. Eller hvad skal man sige. - Den første vej på Seest bakke? Men der ligger der i hvertfald en som jeg har brugt på et tidspunkt, godt nok på mig selv, men de "ordner" da helt sikkert også børn/babyer..

Anmeld

17. marts 2010

Bare mig..

marikka skriver:

Der ligger en der ved bakken op til seest. I stedet for at køre op af seest bakke, så drejer du, du ved lige der når du er kørt over krydset. Eller hvad skal man sige. - Den første vej på Seest bakke? Men der ligger der i hvertfald en som jeg har brugt på et tidspunkt, godt nok på mig selv, men de "ordner" da helt sikkert også børn/babyer..

Kolding Fysioterapi og træningsklinik A/S

Prøv dem, dem synes jge i hvertfald var gode.

Anmeld

17. marts 2010

Halbschön

marikka skriver:

Kolding Fysioterapi og træningsklinik A/S

Prøv dem, dem synes jge i hvertfald var gode.

Tusind tak - dem vil jeg da lige prøve at kontakte så Der er heller ikke så langt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.