Er såå forvirret..:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.964 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

wiebking

Hej alle...håber nogen kan hjælpe mig lidt her.... jeg testede positiv i lørsdags da min mens var udeblevet og forrig mens varede 1 dag og kun lidt lyst slim agtig noget, men søndag morgen blødte jeg og har blødt en smule lyst slim i dag men jeg har testet igen og stadig bragene positiv... har vedhæftet billede som er taget efter blødning... tænkter jo biokemisk abort men samtidig kan jeg også læse mig frem til at jeg burde have en negativ test nu hvilket jeg jo ikke har...er sååå forvirret...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Lady Marion <3

wiebking skriver:

Hej alle...håber nogen kan hjælpe mig lidt her.... jeg testede positiv i lørsdags da min mens var udeblevet og forrig mens varede 1 dag og kun lidt lyst slim agtig noget, men søndag morgen blødte jeg og har blødt en smule lyst slim i dag men jeg har testet igen og stadig bragene positiv... har vedhæftet billede som er taget efter blødning... tænkter jo biokemisk abort men samtidig kan jeg også læse mig frem til at jeg burde have en negativ test nu hvilket jeg jo ikke har...er sååå forvirret...

Undskyld men du står registeret som mand på din profil

Anmeld

17. marts 2010

wiebking

gør jeg det??

Anmeld

17. marts 2010

mortilfreja

wiebking skriver:

Man kan sagtens bløde lidt mens man er gravid..

Hvor meget er det?? Og er du sikker på at du ik er længere i graviditeten nu din sidste blødning kun var lidt lyserødt slim..??

Men hvis du er meget nervøs for at der er sket noget så synes jeg du skal ringe til din læge og bede om blodprøve hvor de kan følge over en uges tid om dit hormontal stiger som det skal..

Frygt ikke..

Kram

Anmeld

17. marts 2010

Lady Marion <3

wiebking skriver:

gør jeg det??

Hi hi ja   Jeg ville i øvrigt vente og se tiden lidt an . Begynder du at bløde rigtigt bør du kontakte din læge .

Anmeld

17. marts 2010

wiebking

mortilfreja skriver:

Man kan sagtens bløde lidt mens man er gravid..

Hvor meget er det?? Og er du sikker på at du ik er længere i graviditeten nu din sidste blødning kun var lidt lyserødt slim..??

Men hvis du er meget nervøs for at der er sket noget så synes jeg du skal ringe til din læge og bede om blodprøve hvor de kan følge over en uges tid om dit hormontal stiger som det skal..

Frygt ikke..

Kram

tror ikke jeg er så langt henne da efter min forrig mens testede negativ, og tja bløder ikke sådan rigtig..kun om søndagen....  har 2 børn i forvejen og har bare ikke oplevet dette før, men selvf er graviditeter ikke ens... måske nogen der vidste hvor lang tid man har hcg i kroppen efter biokemisk abort når/hvis jeg ikke har været langt henne...

Anmeld

17. marts 2010

wiebking

Muffi . skriver:

Hi hi ja   Jeg ville i øvrigt vente og se tiden lidt an . Begynder du at bløde rigtigt bør du kontakte din læge .

hmm jeg kan ikke ændre det?? underligt...er altså en kvinde

hmm ja må jeg prøve...

Anmeld

17. marts 2010

mortilfreja

wiebking skriver:

tror ikke jeg er så langt henne da efter min forrig mens testede negativ, og tja bløder ikke sådan rigtig..kun om søndagen....  har 2 børn i forvejen og har bare ikke oplevet dette før, men selvf er graviditeter ikke ens... måske nogen der vidste hvor lang tid man har hcg i kroppen efter biokemisk abort når/hvis jeg ikke har været langt henne...

Hos nogle går der lang tid før de kan få en positiv test..

Synes du skal kontakte lægen og få ham/hende til at undersøge dig så du ikke går og stresser og spekulerer for meget over det.

Anmeld

17. marts 2010

oo

en test ændrer sig ikke fra den ene dag fra positiv til negativ - heller ikke selvom du abortere. det tager nemlig en del tid for at hcg niveauet falder i din krop.

MEN jeg vil samtidig sige, at jeg havde ret mange og ret store pletblødninger i de første mange uger af min graviditet, så det behøver ikke betyde noget. men det er absolut aldrig rart at se blod når man er gravid

jeg synes du skal ringe til lægen

Anmeld

17. marts 2010

wiebking

Tjuhl skriver:

en test ændrer sig ikke fra den ene dag fra positiv til negativ - heller ikke selvom du abortere. det tager nemlig en del tid for at hcg niveauet falder i din krop.

MEN jeg vil samtidig sige, at jeg havde ret mange og ret store pletblødninger i de første mange uger af min graviditet, så det behøver ikke betyde noget. men det er absolut aldrig rart at se blod når man er gravid

jeg synes du skal ringe til lægen

har bare læst mig frem til at hvis man bløder ( biokemisk abort) på 28´dagen, så burde en ny test være negativ på 31´dagen..derfor jeg er i tvivl...og mit hcg burde jo ikke være voldsomt højt hvis jeg ikke er så langt henne.... okay, ja det har jeg slet ikk prøvet under mine andre graviditeter....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.