Anonym skriver:
Jeg er sammen med en fyr som jeg ser engang imellem og det er dejligt. I den sidste tid har jeg ikke hørt så meget fra ham fordi han har arbejdet så meget og haft travlt med andre ting så der har ikke været plads til at ses. Sidste uge skrev jeg om vi ikke snart skulle ses og måske i denne uge da jeg ved han har fri torsdag og fredag hver 3 uge og han svarede at vi måtte finde et hul snart. Jeg synes altid det er mig der tager initiativ til at der skal ske noget så denne gang har jeg besluttet mig for ikke at skrive noget og bare håbe at han selv skriver at han vil se mig torsdag eller fredag hvor han har fri. MEN samtidig er jeg bare SÅ bange for at blive skuffet, jeg er så bange for at han ikke skriver og jeg derfor ikke kommer til at se ham. Hvad ville i andre gøre?
hej
Jeg ved godt jeg ikke er en pige he he, men vil da gerne give mit besyv med her alligevel, hvis det er ok ?
Jeg mener at et forhold vel bygger på at begge ønsker at være sammen med hinanden, så syntes da du har gjort det helt rigtige, for hvis ikke han kontakter dig, hvor interesseret er det så lige han er i at bibeholde et forhold med dig ? ja undskyld jeg sådan skriver det lige ud som det er, men syntes da ikke du skal være tjent med en at være sammen med en fyr, hvis ikke han virkelig vil dig, du da bedre tjent med en anden fyr, hvis det er sådan det hænger sammen
Så syntes da du skal holde ud, og vente og se om han kontakter dig, selv om jeg godt ved at det er hårdt at være i en sådan venteposition hvor man ikke ved hvad det ender med.
krydser finger for det bedste for dig 

Ja det var lige hvad jeg havde at sige omkring dette, håber du kunne bruge det til noget 
mvh Michael
Anmeld