Martins gaver:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

Ni-ko-li-ne

hej tøser

hold op, jeg har haft svært ved at finde på hvad Martin skulle have... Og han får heller ikke det hele idag...

Her til morgen fik han en Burberry Sport parfume,den virker god:0) men når vi har haft gæster på lørdag, så har jeg aftalt at de skal give ham penge så kan kan købe sig den spinningcykel han hele tiden taler om:0)

så han får halvdelen af Nikoline og jeg, og så penge af resten af familien, så er det ganske lidt han selv skal putte oveni:0)

det var lige hvad jeg kunne finde på, jeg kan jo stadig ikke helt være alene med Nikoline, så han kan jo ikke tage i træningscenteret for tiden, og så ville det være super med sådan een:0)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

oo

god ide! og KÆMPE tillykke med ham

Anmeld

17. marts 2010

Karo

ka-ri-na skriver:

hej tøser

hold op, jeg har haft svært ved at finde på hvad Martin skulle have... Og han får heller ikke det hele idag...

Her til morgen fik han en Burberry Sport parfume,den virker god:0) men når vi har haft gæster på lørdag, så har jeg aftalt at de skal give ham penge så kan kan købe sig den spinningcykel han hele tiden taler om:0)

så han får halvdelen af Nikoline og jeg, og så penge af resten af familien, så er det ganske lidt han selv skal putte oveni:0)

det var lige hvad jeg kunne finde på, jeg kan jo stadig ikke helt være alene med Nikoline, så han kan jo ikke tage i træningscenteret for tiden, og så ville det være super med sådan een:0)

Den bliver han da super glad for.

Jeg håber i får en rigtig dejlig dag, både idag og på lørdag.

Anmeld

17. marts 2010

Vinker

TILLYKKE med manden - Han er da ved at være voksen efterhånden, hva

Sikke en super god ide med en spinningscykel - Han blir da helt vild! Er det også en du vil kunne bruge med tiden eller tror du ikke din krop vil indfinde sig med den?

Knus og kram til jer - og hils Martin mange gange tillykke

Anmeld

17. marts 2010

Jules

Stort tillykke med manden :)

Sikke en fornuftig investering .... :) Den skal han nok blive super glad for...

Håber i har haft en dejlig dag :)

Anmeld

17. marts 2010

Klitgaard

Rigtig god gave og tillykke med ham

Anmeld

18. marts 2010

anna-jonas

Fed ide, med sådan en spinningscykel, mon ikke det bliver en stor overraskelse?? Jeg ønsker mig en crosstrainer, når jeg har fødselsdag d. 24 maj. Men, men, men.............har nu ønsket mig den, i 2 år, uden at få den.........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.