Min mors fødselsdagsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

lion

Jeg kom på den bedste gave til min mor,når hun fylder 50 d. 17 juni.

Jeg har fået min lillebror, storesøster og stedfar med på gaven, da den ikk er billig, den koster 4000kr.

Charlotte Hammer som har taget de skønne billeder af mine børn, laver også familie billeder. Så for pengene tager hun billeder af os alle sammen og hver for sig, når man tænker på hvor mange hun skal tage billeder af så er 4000kr ikk meget.

Der er nemlig:

Min mor og stedfar (Jørgen)

Min storesøster, svoger, Jannick 10år, Patrick 2 år(1 april) og Nicklas(når han engang bliver født, termin 30 maj)

Mig, Jacob, Cassandra 20mdr(3 april), Julius 19 dage.

Min lillebror.

For så har mor også et billedet af hende kæreste, børn og børnebørn i et billedet. Så tager hun også billeder af mig og min familie og Lena og hendes.

Jeg har så en lille bagtanke med gaven, for hvis nu, (gud forbude) min mor skulle dø, så har jeg er billedet af hende, mig, Jacob og min børn. Så har min stedfar et billedet af dem sammen.

En lille ekstra ting. Julius er blevet bedre til at spise, nu VIL han har mad hver 3 time, næsten på klokken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Karo

lion skriver:

Jeg kom på den bedste gave til min mor,når hun fylder 50 d. 17 juni.

Jeg har fået min lillebror, storesøster og stedfar med på gaven, da den ikk er billig, den koster 4000kr.

Charlotte Hammer som har taget de skønne billeder af mine børn, laver også familie billeder. Så for pengene tager hun billeder af os alle sammen og hver for sig, når man tænker på hvor mange hun skal tage billeder af så er 4000kr ikk meget.

Der er nemlig:

Min mor og stedfar (Jørgen)

Min storesøster, svoger, Jannick 10år, Patrick 2 år(1 april) og Nicklas(når han engang bliver født, termin 30 maj)

Mig, Jacob, Cassandra 20mdr(3 april), Julius 19 dage.

Min lillebror.

For så har mor også et billedet af hende kæreste, børn og børnebørn i et billedet. Så tager hun også billeder af mig og min familie og Lena og hendes.

Jeg har så en lille bagtanke med gaven, for hvis nu, (gud forbude) min mor skulle dø, så har jeg er billedet af hende, mig, Jacob og min børn. Så har min stedfar et billedet af dem sammen.

En lille ekstra ting. Julius er blevet bedre til at spise, nu VIL han har mad hver 3 time, næsten på klokken.

Sikken en god ide Helene

Man må godt have bagtanker med en gave, så længe personen der får gaven bliver glad for den, og det er jeg sikker på at hun gør.

Dejligt at Julius er blevet bedre til at spise

Anmeld

17. marts 2010

Vinker

En VILDT GOD gave ide Helene Din mor blir da ovenud lykkelig af at få billeder af jer alle!

Glæder mig til at se dem når de er blevet taget!

Og synes det er en rigtig god pris for så mange billeder - I ved jo hun er en hammer dygtig fotograf ;)

SKØNT at høre at det nu går så meget fremad med Julius og maden

Anmeld

17. marts 2010

Bondepigen

Ååååh Helene, det er da en SUPER gave! Er sikker på din mor bliver glad for det. Og hold da op, hvor er det billigt!

Anmeld

18. marts 2010

JustAnotherName

Sikke en skøn idé. Det kan hun kun blive glad for!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.