Så kom dagen endelig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

Karo

Jep, den 7 september sidste år rykkede scanningsdamen min termin fra den beregnede dato (13/3-2010) til d. 17/3-2010 som jo er idag. Der er bare noget magisk over at nå til terminsdatoen, da det jo er den dato man har set frem til i lang tid. Jeg ved godt at chancen for hun kommer i dag er lille, men nu er der maks 14 dage til jeg har vores lille pige i armene.

Jeg skal til jm idag kl 13, og jeg håber på jeg kan få dem overtalt til at lave den hindeløsning som den jm jeg havde sidst snakkede om. Jeg er godt klar over at chancerne er lille for at de laver hindeløsningen idag er lille, men jeg mister jo ikke noget ved at spørge.

Martin snakkede i øvrigt med leverandøren af vores vugge og den er på vej, så den burde være her i starten af næste uge .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Dictes mor

Det er en stor dag idag! Jeg tænkte på dig, da jeg vågnede imorges, det er vildt at du allerede er nået til termindatoen, min virker langt væk, selvom det er på mandag

Jeg er meget spændt på, hvad din jordemoder siger idag. Og må jeg stille et dumt spørgsmål? Hvad vil det sige at få lavet en hindeløsning? Er det en form for igangsættelse?

Jeg håber, at hun kommer i dag, og om ikke andet, så er det til at se en ende på det hele nu. 14 dage tænk sig, det er jo ingen tid, hvis man ser på det objektivt, men når man sidder med den store mave, så virker det alligevel som lang tid.

Og tillykke med vuggen, det er hurtig levering må jeg sige, god service!

Anmeld

17. marts 2010

lion

Ja terminsdagen er en gylden dag, så ved man der max er 14 dage tilbage.

Jeg håber din jm vil lave hindeløsningen på dig.

Anmeld

17. marts 2010

Karo

Majastina skriver:

Det er en stor dag idag! Jeg tænkte på dig, da jeg vågnede imorges, det er vildt at du allerede er nået til termindatoen, min virker langt væk, selvom det er på mandag

Jeg er meget spændt på, hvad din jordemoder siger idag. Og må jeg stille et dumt spørgsmål? Hvad vil det sige at få lavet en hindeløsning? Er det en form for igangsættelse?

Jeg håber, at hun kommer i dag, og om ikke andet, så er det til at se en ende på det hele nu. 14 dage tænk sig, det er jo ingen tid, hvis man ser på det objektivt, men når man sidder med den store mave, så virker det alligevel som lang tid.

Og tillykke med vuggen, det er hurtig levering må jeg sige, god service!

Ja tænk sig at du har termin på mandag. Nu går der ikke længe før vi har vores små babyer i armene .

Hvad jeg ved om en hindeløsning er at den hjælper livmoderhalsen med at forsvinde, så man ved en evt. igangsættelse kan tage vandet direkte og ikke behøver en hormonpille først. Det vil sige at fødselsforløbet bliver mere behageligt og jeg muligvis kan undgå at gå ind i en vee storm som jeg gjorde sidst.

Anmeld

17. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Jep, den 7 september sidste år rykkede scanningsdamen min termin fra den beregnede dato (13/3-2010) til d. 17/3-2010 som jo er idag. Der er bare noget magisk over at nå til terminsdatoen, da det jo er den dato man har set frem til i lang tid. Jeg ved godt at chancen for hun kommer i dag er lille, men nu er der maks 14 dage til jeg har vores lille pige i armene.

Jeg skal til jm idag kl 13, og jeg håber på jeg kan få dem overtalt til at lave den hindeløsning som den jm jeg havde sidst snakkede om. Jeg er godt klar over at chancerne er lille for at de laver hindeløsningen idag er lille, men jeg mister jo ikke noget ved at spørge.

Martin snakkede i øvrigt med leverandøren af vores vugge og den er på vej, så den burde være her i starten af næste uge .

fedt fedt fedt!

det er en særlig dag idag:0)

og nej, du mister intet ved at spørge om de vil lave den hindeløsning:0)

knus

Anmeld

17. marts 2010

Dictes mor

Karo skriver:

Ja tænk sig at du har termin på mandag. Nu går der ikke længe før vi har vores små babyer i armene .

Hvad jeg ved om en hindeløsning er at den hjælper livmoderhalsen med at forsvinde, så man ved en evt. igangsættelse kan tage vandet direkte og ikke behøver en hormonpille først. Det vil sige at fødselsforløbet bliver mere behageligt og jeg muligvis kan undgå at gå ind i en vee storm som jeg gjorde sidst.

jeg håber meget, at hun går med til det! Det burde hun vel egentlig også gå med til, når man tænker på dit tidligere fødselsforløb. Jeg skal også til jordemoder idag, men der kommer vist ikke til at ske noget spændende eller særligt, skal bare lige lyttes og mærkes på, så hun kan mærke om den er vokset siden sidst.

Anmeld

17. marts 2010

anna-jonas

Jeg sender lige en ordentlig bunke ve-støv din vej.................så Ida-pigen kan komme ud, og se sin nye vugge.*S*

En hindeløsning kræver at livmoderhalsmunden er udslettet, eller i hvertilfælde kort..................ellers kan JM ikke få en finger lirket ind, og rode med fosterhinderne. Så hvis der stadig er flere cm. livmoderhalsmund, så nytter det ikke noget...............for Jm kan ikke nå ind, og pirke. Håber at det kan lade sig gøre hos dig..........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.