sove ude??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

Laulund87

Hejsa

Hvor meget sover jeres små udenfor? Min datter sover rigtig godt udenfor og sover mindst to gange af to-tre timer ude. Det er nemmere at støvsuge og alt muligt andet uden at skulle være stille..men har lidt dårlig samvittighed over at hun er så meget ude for det er jo for min egen skyld om aftenen og natten er hun selvfølgelig inde men er det for meget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

engel24

Laulund87 skriver:

Hejsa

Hvor meget sover jeres små udenfor? Min datter sover rigtig godt udenfor og sover mindst to gange af to-tre timer ude. Det er nemmere at støvsuge og alt muligt andet uden at skulle være stille..men har lidt dårlig samvittighed over at hun er så meget ude for det er jo for min egen skyld om aftenen og natten er hun selvfølgelig inde men er det for meget??

min søn sover middag ude .. han sover længere når han ligger ude og jeg kan ordne flere ting i hytten

Anmeld

17. marts 2010

Maddox

Her sover bassen også ude... 3 - 3½ time én gang om dagen... Han sover så dejligt ude, og så får han jo samtidig en masse frisk luft..

Synes overhovedet ikke du skal have dårlig samvittighed over det.. Det er jo absolut det sundeste for børnene, at sove ude..

Anmeld

17. marts 2010

3drenge

Der er ingen af mine 3 børn der nogensinde har sovet indenfor (kun om natten selvfølgelig) De har altid kun ville sove, hvis det var udenfor i deres barnevogn. Jeg har ingen problemer med, de sover ude, synes de sover meget bedre i den friske luft

Anmeld

17. marts 2010

DkzMariia

Viktor får som regl sin formiddagslur ude i barnevognen, og der sover han omkring 3 timer. Børn har godt af at sove ude - den friske luft er god for dem, og de sover jo fantastisk udenfor!  Jeg synes ikke det er for meget at din prinsesse sover 2-3 timer uden for, hun har jo som sagt godt af det.

Anmeld

17. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De har rigtig godt af, at sove ude i den friske luft

Begge mine børn har sovet ude rigtig meget i alt slags vejr - de har faktisk kun sovet indenfor om natten

Anmeld

17. marts 2010

Laulund87

tak for svar så kan jeg jo godt fortsætte med det

Anmeld

17. marts 2010

NinaNymannMadsen

Asta Maria sover 3 gange uden for i hverdagene og i weekenderne sover hun højest 2 gange udenfor.

Anmeld

17. marts 2010

patella

Det samme her - Bastian sover også 2-3 gange ude hver dag... 

Anmeld

17. marts 2010

Frejasmor

Min datter sover alle sine lure udenfor i sin barnevogn

Jeg kan ikke få hende til at sove inde om dagen... men så kan man også lave en masse praktiske ting når hun står ude..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.