Ja så er pigerne kommet i gæste dp i dag for første gang... puha det var lidt hårdt at vide de skulle hen til en vildt fremmet dame. Heldigvis er det Mikeal der skal aflever dem, jeg tror jeg ville tude hvis det var mig. Men han har lige ringet og beroligt mig med, det var en vildt sød dp på hans mors alder og hun spurte meget ind til pigerne og deres rytmer... dejligt!!! Han sagde også de lige så hende an men bagefter kravlede de bare ind og legede, ja det er nok nemmer når de er to for så har de jo hinannen.... men mor her vil tænke extra meget på sine to piger i dag
ER spændt på og se hvordan de reager i aften, det er jo der vi kan afspejle dagens forløb
Lisa vores egen dp mor har i to dage nu ikke givet dem en formiddags lur, så de er pænt trætte om eftermiddagen når de kommer hjem selvom de har sovet i 3-4timer.. jeg ved ikke om det måske er fortidligt de er jo kun 10,5mdr i ders kronologiske alder... eller er jeg bare en pylder mmor? Ja jeg vil dem jo kun det bedste af det bedste, når vi har dem hjemme sover de 2 timer om formiddagen og 2-2,5 omeftermiddagen.... så kan ikke forstå de ikke er trætte hos hende men er det her hjemme...
Nå men kan også lige fortælle min fod har det lidt bedre, var til kontrol i går hvor han fortalte mig at den var kræftigt forstuet, så jeg skal gå men sådan en støvle på min for i 14 dage mere, syndes det er ved at være pænt træls, det er ikke nemt men de to krudt ulger vi har her hjemme, men de tager det nu meget pænt... Men smerter er her endnu i foden og den er stadigvæk pænt hævet. Vi skal til 40 fødselsdag på lørdag og jeg skal lave kage til 80 personer, så der bliver noget at se til udover vi har et stort project i skolen pt. om social pædagogik, meget spændene...
Nå men det blev vist lang det her, vil til at blive færdig så jeg kan komme i skole...
her fra til i dejlige piger
Anmeld