Sex, hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.597 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

kvinde84

Jeg har lige et spørgsmål. Hvornår er det bedst at være sammen efter ÆL test er positiv? Tror at jeg lige har testet positiv for første gang, siden jeg er begyndt at bruge dem. Vi er nu i 11 månede af projekt baby. Skal lige nævne at min kæreste har nedsat sædkvalitet. Så jeg vil gerne ramme plet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

lotte32

hvis testen er positiv, er det bare at klø på

held og lykke med projektet

Anmeld

17. marts 2010

Pocha

Vi har også haft problemer med at blive gravid(næsten 2 år), og vi nåede at komme til en samtale hos en gynækolog, og han sagde at hvis man dyrkede sex hver 2-3 dag hele perioden igennem, så skulle der være størst chance, da sædsællerne kan overleve op til 3-4 dage i kvinden. Men hvis du står med en positiv ægløsningstest, så bare klø på

Anmeld

23. marts 2010

heidi30

Jeg mener at have læst at når testen er positiv skal I igang mlm. 24 og 48 timer efter.Men står der ikke noget på pakken testen var i ?

Anmeld

23. marts 2010

Muffinmus

Du har naturligvis ALTID størst chancer for en graviditet hvis du har sex FØR ÆL testen er helt positiv og mens den er det...for som skrevet kan cellerne leve i dig i flere døgn, men dit æg lever kun kort tid så er det for sent.

Anmeld

23. marts 2010

kvinde84

Hmm.. Det står bare at ÆL kommer 24-36 timer efter at det er testet positiv. Jeg ved at sæd lever i flere dage oppe i livmoderen, og vi har da også prøvet det, dog uden held Min kæreste har ret dårlig sæd, så nu prøver jeg bare at finde ud af om det er et 'magisk' tidspunkt hehe

Ej alså.... hvor bliver man dog desperat  Man er villig til at prøve alt, selvom man ved at det nok er bullcrap. Denne gang stod jeg nærmest på hovedet i timer efter sex ved ÆL. Det gør sikkert ikke den mindste forskel, men på den anden side, så har jeg heller ikke noget at miste  Nu er jeg så også begyndt at proppe kæresten med zink.

Længe leve skeptikeren haha

Anmeld

23. marts 2010

Kløver

kvinde84 skriver:

Hmm.. Det står bare at ÆL kommer 24-36 timer efter at det er testet positiv. Jeg ved at sæd lever i flere dage oppe i livmoderen, og vi har da også prøvet det, dog uden held Min kæreste har ret dårlig sæd, så nu prøver jeg bare at finde ud af om det er et 'magisk' tidspunkt hehe

Ej alså.... hvor bliver man dog desperat  Man er villig til at prøve alt, selvom man ved at det nok er bullcrap. Denne gang stod jeg nærmest på hovedet i timer efter sex ved ÆL. Det gør sikkert ikke den mindste forskel, men på den anden side, så har jeg heller ikke noget at miste  Nu er jeg så også begyndt at proppe kæresten med zink.

Længe leve skeptikeren haha

har han prøvet zoneterapi, skulle være rigtig godt, er selv godt igang, da det virkede for min mor, og vi fik fremskridt sidste gang efter jeg var på zoneterapi

Anmeld

23. marts 2010

kvinde84

Maja84 skriver:

har han prøvet zoneterapi, skulle være rigtig godt, er selv godt igang, da det virkede for min mor, og vi fik fremskridt sidste gang efter jeg var på zoneterapi

Nej det har jeg faktist ikke tænkt på! Nu prøver vi lige zink-pillerne i en tid, hvis det ikke virker, så går vi over til andre alternativer. Måske vi så prøver med noget zoneterapi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.