Tillykke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

Klumpe-dumpe

med fødselsdagen, søde Sulle-dulle

Håber du har haft en god dag, og I får en skøn aften.... Og Gusse-busse holder bøtte, så Martin kan hygge om dig....

Pysse-mysser fra os til dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

susan82

Takker!!

HAvde en dejlig dag med nogle super gode gaver fra ungerne og Martin.

Det bedste ved hele dagen var en børnefri middag med martin foran tv...... Det var så dejligt, og helt stille og roligt. Tænk at man kan sætte pris på at spise foran tv'et  

knus

Anmeld

17. marts 2010

Klumpe-dumpe

susan82 skriver:

Takker!!

HAvde en dejlig dag med nogle super gode gaver fra ungerne og Martin.

Det bedste ved hele dagen var en børnefri middag med martin foran tv...... Det var så dejligt, og helt stille og roligt. Tænk at man kan sætte pris på at spise foran tv'et  

knus

Det lyder dejligt søde, hvor var havde I gemt Lærke og Gusse henne?

Har du set vi skal samlet ude ved Julie den 4 april? (Påskesøndag) Du og ungerne er selvf. også meget velkommen.

Hvis du ikke skal noget på lørdag vil du så med en tur ind til byen??? der skulle blive rigtig godt vejr

Anmeld

17. marts 2010

susan82

Jeg kan ikke lørdag :-( Skal lige have gjort huset klar til fødselsdag.

Ungerne var kommet i seng, så der var sådan en dejlig ro

Mht. d. 4 må jeg nok melde pas  Gustav kan fortiden ikke klare for mange mennesker på en gang. I dag da mødregruppen var her, der skreg han og var utryk hele tiden....Så det var slet ikke en fornøjelse. Vil gerne hvis jeg kan lade en dør stå åben, hvis nu hans udviklingshop skulle være over dertil. Han er blevet en rigtig kylling.....selv lærke er han bange for når hun leger.

Anmeld

17. marts 2010

Klumpe-dumpe

susan82 skriver:

Jeg kan ikke lørdag :-( Skal lige have gjort huset klar til fødselsdag.

Ungerne var kommet i seng, så der var sådan en dejlig ro

Mht. d. 4 må jeg nok melde pas  Gustav kan fortiden ikke klare for mange mennesker på en gang. I dag da mødregruppen var her, der skreg han og var utryk hele tiden....Så det var slet ikke en fornøjelse. Vil gerne hvis jeg kan lade en dør stå åben, hvis nu hans udviklingshop skulle være over dertil. Han er blevet en rigtig kylling.....selv lærke er han bange for når hun leger.

Nåh lille pus da. Jeg er sikker på at døren står åben ude ved Julie, og så X vi får at den lille kylling er hel klar på lidt tante-fjas.

Mys ham fra mig...

og selvf. også Lærke.

Anmeld

17. marts 2010

Bondepigen

Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Håber du har haft en fantastisk dag!

Anmeld

18. marts 2010

susan82

bondepigen skriver:

Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Håber du har haft en fantastisk dag!

Tusind tak!

Anmeld

18. marts 2010

susan82

Tro det eller lad være.....jeg får besøg af min sundhedsplejerske på tirsdag.!!!!! Det havde jeg ikke troet.

I dag fik jeg bare nok af hans skrigerri nat og dag, så jeg ringede til de kloge damer......Nu kunne jeg ikke mere og jeg magter ikkke at stå selv med det mere. Sp kommer og får en snak, da alle deres råd havde jeg forsøgt inden jeg søgte hjælp.

Funny.....Han er 7 måneder og jeg møder min sp for første gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.