Gode råd søges.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

Barbamama

Ja jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre....

Carla snakker ikke rigtigt med Casper.... Hun snakker meget med mig og griner bare jeg gør eller siger det mindste. Casper kæmper en brav kamp for at få hende til at smile eller grine og hun siger ikke særlig meget til ham. Tit kigger hun bare undersøgende på ham og leger så videre. Hvis jeg så kommer kigger hun på mig med det samme og siger en lyd. Nogle gange gider hun slet ikke kigge på Casper. Jeg har SIMPELTHEN så ondt af ham for han vil hende SÅ gerne og når de er sammen prøver jeg at gå ind i et andet rum så de to er alene og kan få en kontakt. Casper er ked af det og siger hver dag: Hun gider mig ikke. Jeg har sagt at han ikke må give op og tænke at det an være lige meget og det gør han heldigvis ikke siger han. Jeg ved bare virkelig ikke hvad jeg skal gøre eller råde ham til. Vi er begge lidt blanke. Jeg vil prøve at snakke med sp'en om det. Hun kommer på næste onsdag, men hvis I har nogle gode råd så bombarder mig endelig med dem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Barbamama

Hold da op er I helt blanke allesammen????

Anmeld

16. marts 2010

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Hold da op er I helt blanke allesammen????

Sender dig lige en først

Her hjemme har vi også haft en fase hvor pigerne ikke rigtig gad Mikael, de søgte hele tiden min opmærksomhed. Jeg tror bare det er en fase hun skal i gemmen, har det altid været sådan eller er det noget der er opstået inden for en kort tid?

Anmeld

16. marts 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

Sender dig lige en først

Her hjemme har vi også haft en fase hvor pigerne ikke rigtig gad Mikael, de søgte hele tiden min opmærksomhed. Jeg tror bare det er en fase hun skal i gemmen, har det altid været sådan eller er det noget der er opstået inden for en kort tid?

Nej jeg synes det er noget nyt.... Hun kigger på ham kort og så kigger hun væk. Det er det der gør mest ondt. At hun dårligt gider kigge på ham, mens hun kan smile, grine og snakke med mig. Jeg kan have alt det sjove med hende og hun mysser mig uopfordret osv osv... Det skærer mig bare i hjertet at hun ikke er sådan overfor ham....

Anmeld

16. marts 2010

Ida.

Jeg vil næsten vædde med, at det bare er en periode - især når du skriver, at det er noget nyt. Alle børn har perioder, hvor de er mere mor- eller farsyge end i andre perioder, og sådan er det bare - I skal bare blive ved at gøre, som I plejer, og ikke lade jer mærke videre med det, så skal det nok gå over. Lina har det sådan i øjeblikket, at hun kan stikke i et hjerteskærende hyl, når hun kommer over til sin far, og når hun så kommer over til mig, så er hun fuld af pjat og grin...Pelle tager ikke sådan på vej, da han efterhånden har oplevet de her perioder så mange gange før med begge børnene...Annika har haft lange perioder, hvor jeg ikke har været god nok, det har været hårdt, men det er gået over helt af sig selv!!

Det er møg-hårdt for den der bliver afvist - men også for den der får alt det gode...da man kan få helt dårlig samvittighed...men det er helt sikkert ikke fordi, hun ikke kan lide sin far!!!!!

Anmeld

16. marts 2010

Barbamama

idamaria83 skriver:

Jeg vil næsten vædde med, at det bare er en periode - især når du skriver, at det er noget nyt. Alle børn har perioder, hvor de er mere mor- eller farsyge end i andre perioder, og sådan er det bare - I skal bare blive ved at gøre, som I plejer, og ikke lade jer mærke videre med det, så skal det nok gå over. Lina har det sådan i øjeblikket, at hun kan stikke i et hjerteskærende hyl, når hun kommer over til sin far, og når hun så kommer over til mig, så er hun fuld af pjat og grin...Pelle tager ikke sådan på vej, da han efterhånden har oplevet de her perioder så mange gange før med begge børnene...Annika har haft lange perioder, hvor jeg ikke har været god nok, det har været hårdt, men det er gået over helt af sig selv!!

Det er møg-hårdt for den der bliver afvist - men også for den der får alt det gode...da man kan få helt dårlig samvittighed...men det er helt sikkert ikke fordi, hun ikke kan lide sin far!!!!!

Ja det er nemlig hårdt for mig også!!!! Jeg er glad for du siger at det nok bare er en periode.... Hun smiler hver dag når han kommer hjem så vi kan jo se hun bliver glad når han kommer og når vi vågner om morgenen ligger de og putter inde i sengen og hun vender sig mod ham, men ellers "gider" hun ham ikke

Anmeld

16. marts 2010

Ida.

michella80 skriver:

Ja det er nemlig hårdt for mig også!!!! Jeg er glad for du siger at det nok bare er en periode.... Hun smiler hver dag når han kommer hjem så vi kan jo se hun bliver glad når han kommer og når vi vågner om morgenen ligger de og putter inde i sengen og hun vender sig mod ham, men ellers "gider" hun ham ikke

Det er jeg altså sikker på, at det er!! Lige pludselig er perioden ovre, og så har I glemt alt om det

Det er jo ikke fordi, hun ikke kan lide sin far, hun er bare inde i en periode, hvor hun hellere vil have sin mor...

Anmeld

16. marts 2010

Barbamama

idamaria83 skriver:

Det er jeg altså sikker på, at det er!! Lige pludselig er perioden ovre, og så har I glemt alt om det

Det er jo ikke fordi, hun ikke kan lide sin far, hun er bare inde i en periode, hvor hun hellere vil have sin mor...

Ja åbenbart..... Tak for dit svar

Anmeld

16. marts 2010

anna-jonas

Så vidt jeg husker, så var der lige en periode, da du startede på job igen...............hvor det var helt omvendt. Er det ikke korrekt husket?? Hvor Carla var mest interesseret i sin far, og hvor du bare var "luft". Så jeg tror bare at det er en periode.............prøv at lave noget sammen, alle tre.............noget hvor i kan grine og ha' det sjovt.

Knus Mette

Anmeld

17. marts 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Så vidt jeg husker, så var der lige en periode, da du startede på job igen...............hvor det var helt omvendt. Er det ikke korrekt husket?? Hvor Carla var mest interesseret i sin far, og hvor du bare var "luft". Så jeg tror bare at det er en periode.............prøv at lave noget sammen, alle tre.............noget hvor i kan grine og ha' det sjovt.

Knus Mette

GUD det havde jeg helt glemt!!!! Tak Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.