Altså, godt nok at han er blevet frisk men
der er nu altså grænser hehe.
Han render rundt, man skulle tro det gjorde ondt hvis han satte sig ned, selv når vi skal have mad kan han bare ikke sidde stille og maden flyver rundt fordi han lige skal grine og prikke til en og drille osv.
Og han griner bare konstant hehe
Og mine damer det er ikke smart hvis han laver ulykker for jeg kan sgu ikke holde masken 
I går f.eks der kastede han med sådan et elektrisk tog han har og det ville jeg ikke have og det fik han afvide så kigger han på mig og så kom den bare " HEHE" Og så kunne jeg bare ikke holde masken.
I dag da vi skulle spise aftens mad er han helt oppe at køre og får ramt mig med noget mad og han får afvide at nu stopper han altså og så er han bare flad af grin, så er det altså svært at skælde ud 
Han er fuld af numre, for mange lige i de her dage og troede ikke det kunne lade sig gøre at grine så meget på en dag, og kan se at det ikke kun er her hjemme, når jeg henter ham i vuggestuen er han også bare over det hele. Da de havde musik og dans i dag var han blevet så vild at han havde mistet balancen og fået en bule i panden.

Anmeld