hvilken klapvong skal jeg vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

nannanadja

vi skal til og købe klapvogn... og dt skal være en emmaljunga igen for den var god til jasmin sidst... nu er det romeo s tur..

jeg ha kigget på den nye hvide emmaljunga klapvogn jubilæums modellen eller hvad de kalder den.. men den har roterende forhjul.. og emmaljunga cerox har ens hjul for og bag... 

kan ikke helt finde ud af om det hvide måske blir for sært og med de hjul foran?     cerox"en var god og stabil...

hvad skal i ha af klapvogn og hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Laulund87

Min datter er godt nok kun tre måneder, men jeg fandt en Teutonia der var sat 1500 kr ned fordi det var en 2009 farve. Så kan den godt stå til hun kan bruge den Jeg fik af vide i Babysam at denne her og Emmaljunga er det bedste indenfor klapvogne..noget af det dyreste, men tror også at f.eks. en jem&fix model er derefter..

Så jeg ville nok anbefale en af de to, uden at jeg har videre erfaring med dem..

Min står nu i stuen og så går jeg og aer den en gang imellem, så fiiin

Anmeld

16. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

vi har emmaljunga cerox 360' forgængeren til den de nu kalder nitro...

Den var godt nok fremme da vi valgte vogn, men den er smallere, har vist ikke vendbart styr og lidt andre ting.

Vi har ikke fortrudt vores valg og den var købt da han stadig lå i sin hule i maven.. Syntes det er mega dejli ikke at skulle 'trykke ned' i den for at dreje, for den drejer let med de hjul foran...

Anmeld

16. marts 2010

trunte89

Vi har en emmaljunga cerox 360. den med de små hjul forest. Synes den er super lækker. dejlig nem at køre og dreje, og nemt at komme ud af døre osv.

Anmeld

16. marts 2010

trunte89 skriver:

Vi har en emmaljunga cerox 360. den med de små hjul forest. Synes den er super lækker. dejlig nem at køre og dreje, og nemt at komme ud af døre osv.

ih... lige som vores....

Anmeld

16. marts 2010

trunte89

Frederic's moar skriver:

ih... lige som vores....

Ja Er bare SÅ glad for den.

Det eneste jeg synes er lidt træls er, at man ikke bare kan vende styret. Så bliver den træls at gå  med synes jeg. Men altså lækker lækker vogn!

Anmeld

16. marts 2010

trunte89 skriver:

Ja Er bare SÅ glad for den.

Det eneste jeg synes er lidt træls er, at man ikke bare kan vende styret. Så bliver den træls at gå  med synes jeg. Men altså lækker lækker vogn!

Har du ikke det greb midt på overdel med rødt klistermærke og at der er pres og håndtag i ét... Vi vender tit overdelen rundt, med ham i...

Anmeld

16. marts 2010

trunte89

Frederic's moar skriver:

Har du ikke det greb midt på overdel med rødt klistermærke og at der er pres og håndtag i ét... Vi vender tit overdelen rundt, med ham i...

jo, kan self bare vende hele over delen rundt, men synes bare det havde været lettere bare at kunne vende håndtaget.           Tænker bare, at det måske er lidt overflødigt at man kan, når man ikke kan gå med vognen sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.