graviditetsbukser/lange ben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.614 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

Tina2

Jer med lange ben, hvor køber I graviditetsjeans??? Jeg er ikke begyndt at købe graviditetstøj endnu (takket være leggings osv) men vil rigtig gerne snart have jeans... Men jeg bruger længde 36 i jeans, og jeg har kun fundet hvad der svarer til længde 34.... Skal helst op omkring 88 i indvendig benlængde.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

tinekj

Hej.

Nu er jeg ikke selv én af de aller højeste, så mit problem er nok lige det modsatte...

Jeg købte nogle ret lækre cowboybukser af mærket nobbles (tror jeg nok det hed). De var lidt dyre set i lyset af, at man ikke bruger dem til de er slidt i gennem. Hvis du bor i kbh. området, kan jeg anbefale mummi på hvørnet af Falkoner Alle og Rolighedsvej. Hun er rigtig hjælpsom og har en masse graviditetstøj til blandede priser. Der er også en Mummi på valbylanggade, men jeg synes ikke hendes udvalg er lige så stort. Men det er jo selvfølgelig også afhængigt af, hvilken smag man har.

Mamalicious har også en del bukser, men jeg ved ikke om de har forskellig benlængde.

Anmeld

16. marts 2010

lululupo

Hej er selv i den høje ende af skalaen, og kan fint bruge dem fra mamaliusius, har købt mine i mummi på frederiksberg!!!

Anmeld

16. marts 2010

Tina2

Tak for svar, jeg må i Mummi i Aalborg og kigge:-)

Anmeld

16. marts 2010

mrsMary

Mamalicious er rigtignok de eneste med billige jeans i forskellig længde. Men desværre kun i 32 og 34. Har du forsøgt at søge på nettet efter graviditetsjeans?

Anmeld

16. marts 2010

Tina2

mrsMary skriver:

Mamalicious er rigtignok de eneste med billige jeans i forskellig længde. Men desværre kun i 32 og 34. Har du forsøgt at søge på nettet efter graviditetsjeans?

Ja, men er ikke lige stødt på nogle i længde 36... Nogle er jo lange i str 34, men der er langt imellem man finder dem (som med alm jeans)

Anmeld

17. marts 2010

mrsMary

ja, der er langt imellem dem i længde 36....har selv kun fundet ét par (alm. jeans)! Håber du finder noget :-)

Anmeld

17. marts 2010

Tina2

mrsMary skriver:

ja, der er langt imellem dem i længde 36....har selv kun fundet ét par (alm. jeans)! Håber du finder noget :-)

Ja, jeg var lige i gemmerne igår aftes og fandt et par meget lavtaljede jeans som jeg nærmest aldrig har brugt netop fordi de var meget lavtaljede og så fordi de var et nummer for store, så dem kunne jeg være i:-))))

Men vil da stadig ind til Aalborg en dag og kigge efter graviditetsjeans..... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.