Er det ægløsningen jeg mærker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.255 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

Louisiana

Min ægløsningstest viste positiv idag (jubiihuu ), og en times tid efter jeg havde taget den, fik jeg følelsen af blærebetændelse og fik også menslignende smerter. Så slog det mig pludselig, at jeg de sidste måneder har haft den der blærebetændelse-følelse (altså tisser glasskår), og troet, at jeg havde blærebetændelse, men efter et døgn eller to, så forsvandt fornemmelsen igen. Kan det være ægløsningen jeg har mærket/mærker?? Synes bare det er underligt, at jeg mærker det sådan, hvis det er ægløsningen..??

Nogen der har prøvet dét?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Baby2010/2013

Det kan det meget vel være.

Jeg har også følelse af mens. smerter når jeg har ÆL, og tit også udflåd, samt meget mild svien ved vandladning.

Håber det lykkedes

❤ ¸. • * ¨ * • ☆   ☆ • * ¨ * •. ¸ ¸ ❤

Anmeld

16. marts 2010

mortilfreja

Louisiana28 skriver:

Min ægløsningstest viste positiv idag (jubiihuu ), og en times tid efter jeg havde taget den, fik jeg følelsen af blærebetændelse og fik også menslignende smerter. Så slog det mig pludselig, at jeg de sidste måneder har haft den der blærebetændelse-følelse (altså tisser glasskår), og troet, at jeg havde blærebetændelse, men efter et døgn eller to, så forsvandt fornemmelsen igen. Kan det være ægløsningen jeg har mærket/mærker?? Synes bare det er underligt, at jeg mærker det sådan, hvis det er ægløsningen..??

Nogen der har prøvet dét?

Lige nøjagtig sådan havde jeg det i fredags 12 timer efter jeg tog en ÆL test som var bragende positiv..

Har dog aldrig mærket sådan en voldsom ÆL før

Anmeld

16. marts 2010

Louisiana

Tak for svar

BabyHope3: Jeg har ret kraftig svien, når jeg tisser - og også når jeg ikke tisser, det er derfor jeg har troet, at det var blærebetændelse, og har syntes, at det var så underligt, at det gik så hurtigt væk. Men har heller ikke prøvet, at få en positiv æt før, så det er nok derfor jeg ikke har forbundet det.

mortilfreja: Jeg troede heller ikke, at jeg kunne mærke ægløsningen, men det kan jeg så åbenbart, og også ganske kraftigt  

Anmeld

16. marts 2010

otlitrom

Det lyder meget som ÆL.. Jeg kan også godt have den svien, nogle gange ved ÆL.. bliver især øm efter sex. Det kan faktisk gøre pænt nas. Men hvad lægger man ikke underliv til, for at få de unger

Anmeld

16. marts 2010

Louisiana

kitty skriver:

Det lyder meget som ÆL.. Jeg kan også godt have den svien, nogle gange ved ÆL.. bliver især øm efter sex. Det kan faktisk gøre pænt nas. Men hvad lægger man ikke underliv til, for at få de unger

Vi skal sexe i aften, når kæresten kommer hjem fra aftenarbejde, og håber da ikke, at det kommer til, at gøre for ondt  -Men ja, man gør det jo alligevel  Vi har bare ladt være de andre gange, netop fordi det gjorde ondt. Dumt haha

Anmeld

16. marts 2010

mortilfreja

Louisiana28 skriver:

Vi skal sexe i aften, når kæresten kommer hjem fra aftenarbejde, og håber da ikke, at det kommer til, at gøre for ondt  -Men ja, man gør det jo alligevel  Vi har bare ladt være de andre gange, netop fordi det gjorde ondt. Dumt haha

Rigtig god fornøjelse med i aften og sørg nu for han skyder med skarpt

Anmeld

16. marts 2010

Louisiana

mortilfreja skriver:

Rigtig god fornøjelse med i aften og sørg nu for han skyder med skarpt

Haha, tak tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.